خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

اینم از این!

بالاخره خوندن کتاب زبانشناسی اجتماعی شروع شد. دیشب وقتی مقایسه دستوری زبانهای انگلیسی رو در جاهای مختلف می خوندم می دیدم خیلی وقتها تو انگلیسی این من نیستم که دارم گرامر رو اشتباه می گما. اون موقع تنها به انگلیسی معیار حرف نمی زنم اما مثلا دارم آگسی حرف می زنم یا دارم با یه پی جینی که یه جا داره بهش تکلم می شه حرف می زنم. مثلا اگه یه جا sسوم شخص رو یادم رفت می تونم بگم در برخی از اهالی شهرهای آنکلیای شرقی و دیترویت هم که انگلیسی حرف می زنن اصلا این صیغه استفاده نمی شه (به نقل از کتاب فوق، نوشته پیتر ترادگیل) فقط با انگلیسی معیار کمی فاصله داره! اصلا کلی به گرامرم امیدوار شدم با خوندن این کتاب. البته فکر نکنین من این کتاب رو خوندم تا به خودم امیدوار بشم ها.


پ.ن: خیلی دوست دارم برای پست هام عکسی چیزی بذارم. اما پیدا نمی کنم معمولاً.

نظرات 2 + ارسال نظر
ژوان چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 09:01 http://serendarsokoot.blogsky.com/

چه جالب پایان نامه من هم تا حدودی به زبان ربط داشت و درک می کنم که هم بسیار موضوع جالبی هست و بسیار سنگین

خسته نباشین

فاطمه باران سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 16:05

باریکلا به این همت ،چه کتابی هم خوندی
گل پسر خوبه از طرف منم دلش رو بوس کن

مرسی از تشویقت فاطمه باران. البته به خاطر پایان نامه مجبورم ازاین مدل کتابا بخونم وگرنه یه رمان میخوندم.
ماچتم رسید به پسرم. مرسی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.