خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

مژده بده مژده بده یار پسندید مرا

اسفند همیشه برای من و مورس پر از رویدادهای بود و باز هم تمام این اسفند برایم شد شور و شوق وصل . چه ماه مهربانی شده با من اسفند زیبا. 

امسال با ما سه تا مهربان بود. با تمام دردها و تلخی های ریز و درشتش که از سر گذراندیم اما پایانش زیبا شد. 


حالا پشت پنجره ای نشسته ام که  چشم اندازش خانه هایی با شیروانی ست. از راست و چپ کوههای سبز و خانه های کنار هم چیده شده . 

همان نوری که تابید به جان دوست نامه مان را رساند دستمان حتما.

و من و جان آنقدر با شتاب و پر استرس و گیجی چمدان بستیم و خانه را تحویل پیرزن طماع دادیم و هر چه خواست دادیم که فقط بدویم و برسیم .

برسیم اینجا. لحظه لحظه ی قبلش سراسر ترس و دلهره بود که اگر باز هم نشود چه. مثلا یکی از ما تستش مثبت شود یا هواپیما دچار نقص فنی شود یا ....

اما ما رسیدیم به هم و دوباره شدیم سه تا.

زخم هایمان بسیارند. عمیقند و دردناک. سعی می کنیم مرهم شویم برای هم . هی به هم یادآوری می کنیم که ما سخت تر از این پشت سر نهاده ایم اینها را هم ترمیم می کنیم و پشت سر می گذاریم. 


امروز ساعت ۵عصر به وقت اینجا درست می شود یک هفته که ما کنار همیم. زیر یک سقفیم دوباره و شب ها سر بربالین می گذاریم. هنوز هم شب ها که نفس های نرم مورس به گوشم می رسد باور نمی کنم که اینجا هستم و کنارم نفس می کشد. 




نظرات 21 + ارسال نظر
مهرین سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 23:06

سلام سرن جان
خوبی؟
امروز بعد از مدتها دلم خواست به صفحه ات سر بزنم
باور نمیکنی چه شوقی به تنم افتاد از خوندن اولین پست
باور نمیکنی که چقدر دلم شاد شد
خوش خبر باشی همیشه

سلام مهرین
از محبت و مهربانیته این شوق عزیزم
محبت داری بهم

رها سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 13:47

سلام خدا رو شکر
چه خبر خوبی، چقدر براتون خوشحالم
بهترینها پیش روتون باشه

سلام رها
سپاسگزارم
پیش روی همه باشه

مهدیه دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 21:12

چقدر خوشحال شدم. هزار بار❤️❤️❤️❤️

نسیم دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 09:39

خداروشکر خداروشکر خداروشکر خدارو صدهزار مرتبه شکر
نمیدونی چقدررررر براتون خوشحال شدم.واقعا احسنت و خداقوت به این همه صبرتون.خیلی خوشحال شدم اصلا انگار مشکل یکی از فامیلام حل شده.برای هرسه تاتون خوشحالم و آرزوی بهترینها رو دارم

ممنونم نسیم ممنونم
مرسی از این همه محبتی که به ما داری

نرگس یکشنبه 14 فروردین 1401 ساعت 09:36 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم
چه خبرخوبی کلی براتون خوشحالم که بعداز اون همه دوری بهم رسیدید ایشالا روزهای قشنگی رو درکنارهم بگذرونید بیشتربنویس ازحال وهوای اونجا

سلام نرگس
خوبیم شکر
مرسی عزیزم

بیضا پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 ساعت 03:59

سرن عزیزم اول سلام، واقعا خیلی برات خوشحال شدم من خیلی ازین روزها گذروندم الهی شکر که به وصال رسیدید واقعا از عمق قلبم برات خوشحال شدم الهی همیش شاد کام باشی عزیزم

سلام بیضا جانم
امیدوارم خوب باشی عزیزم
می دومم که درک می کنی حال من رو .
سلامت باشی خیلی دوست داشتم خبری ازت داشته باشم مرسی که برام پیام گذاشتی

الهام چهارشنبه 3 فروردین 1401 ساعت 01:55

عزیزم خدا رو شکر که این دوری به وصال مجدد ختم شد و باز هم کنار هم هستید چقدر از دیدن خوشحالیت من هم شاد شدم حال دلت خوب و خوش

سلام الهام
مرسی عزیزم

سارا سه‌شنبه 2 فروردین 1401 ساعت 23:56

الهیییی شکررررر. الهی کم نشید و همیشه جمع باشید. الهی نفس‌های یار همیشه آویزه گوشت باشه دستش تو دستت

سلام سارا
مرسی چه دلنشین گفتی

پریسا دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 16:40

چه خبر خوبی
الهی از این به بعد همش خیر و شادی باشه
کاش بیشتر بنویسی
از روی کنجکاوی من هلند هستم ، آیا به من نزدیکی؟

سلام پریسا جان . الهی آمین
سعی می کنم بیشتر بنویسم
نه عزیزم خیلی نزدیک نیستیم خیلی هم دور نیستیم

رویا دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 10:30 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

چقدر خوشحال شدم
مبارکتون باشه این وصال

مرسی رویا مرسی

مخمور شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 09:01 http://mastoori.blogfa.com

سرن عزیز
شکرا لله
شکرا لله
شکرا لله بعدد ما احصی به
برایت توان ظاهر و باطن برای دوباره ساختن و از سر گذراندن این مرحله جدید از زندگی در سرزمین تازه آرزومندم
در پناه امن الهی باشید

سلام مخمور عزیزم
مرسی چقدر هم این آرزو برامون لازمه.
دوباره ساختنی که شاید سخت تر از ساختن اولین بار باشه
مرسی

سارا جمعه 27 اسفند 1400 ساعت 19:42

از تصور زندگی در ان سر دنیا با هوای بارانی و شیروانی دلم قنج رفت مسرور باشین

هر کی دوست داره خدا نصیبش کنه سارا

نیلپر پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 23:27

خیلی خوشحال شدم که بالاخره این خبر خوب را توی وبلاگ تون نوشتین دلتون خوش باشه همیشه بیشتر از خودتون برامون بنویسین

مرسی نیلپر
تلاشم رو می کنم که بیشتر بنویسم

سوفی پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 11:48

وای وای من واقعا ذوق مرگ شدم با دیدن این پُست سرن جان. نمیدونم ممکنه منو یادتون نیاد، گهگاهی فقط زیر پُست های خاص کامنت گذاشتم و بیشتر خواننده بودم، خواننده ی سال های دور. بعد هر دفعه این یک سال آخر می اومدم صفحه تون باز می کردم به امید این که بگید سه تایی دوباره با همید. بعد یک ترس گُنگی هم بود که ممکنه دیگه نیایید بنویسید و من برای همیشه و همیشه ندونم که با هم شدید. دفعه ی آخری که آمدم (یک پست مونده به آخر) یک جور غریبی دلم شکست، دقیقا مثل روزی که سال ها پیش کارهای ویزای خودم به مشکل خورده بود برای آمدن پیش یار، بعد از ته دلم گفتم بابا خدا بیخیال دیگه، حالا رحمت به سرن نمیاد به جان بیاد، خواهش می کنم، خواهش می کنم ناامیدمون نکن. بعد از ته دلم خواستم که پست بعدی تون رو که می خونم کنار هم باشید، نه مثلا امیدواری و منتظر کارهای نهایی و تیکت اینا، نه کنار هم دور میز غذاتون باشید و حتی لبخند گُنده ی جان هم پیش روم مجسم شد و من واقعا براتون خوشحال ترینم. دیشب چشمام بدجور قلب قلبی شد با خوندن این پست. خدارو هزاران بار شکر و خیلی خیلی خیلی مبارک هر سه نفرتون باشه این پیوند واقعا خجسته
و مرسی که نوشتید

سلام سوفی
مرسی از خیلی دورها و خیلی قبل ها همراهمی.
مرسی از تو که یادم کردی در محضر خدا

ماتیوس چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 19:26

خیلی خیلی خوشحال شدم
ان شالله که خوشیتون مستدام باشه و همیشه سالم و شاد و موفق باشید

مرسی ماتیوس. پاینده باشی

وینا چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 18:17

وای عزیزم چه خبر خوبی خدا راشکر نمیدانی چه قدر برایت خوشحالم همیشه به یادت بودم

مرسی مرسی ویزا. مرسی به یادم بودی

الهه چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 14:06

خداروشکر، الهی خوشی هاتون همیشگی باشه...

سپاس گزارم الهه

میترا چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 13:19

وای خدایا شکرت یکی از دوستان وبلاگیتون قبلش نوشته بود الان یادم نیست دقیق ولی مطمئن نبودم که در مورد شماست ولی انقدر خوشحال شدم و ایمدوار بودم که شما رو بگن الان که دیدم شما تایید کردید باز دوباره اشکم دراومد از خوشحالی

بله واقعا خدا رو شکر میترا.
کدوم مهربونی یاد منو کرده بود. من ندیدم

marjan چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 12:45

آخخخخخخخ
که یه خبر خوب آخر سالی شنیدیم. مبارکتون باشه
عشق همراه هرلحظه اتون. خوشی و موفقیت

بله هزار و چهارصد با ما مهربان بود. الهی امسال با همه مهربان باشه هزار و چهارصد و یک

به زاد چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 10:29

مبارک باشه بانو سرن عزیز
امیدوارم همواره خوش و سرحال باشی و برای سال جدید بهترینها برایت محقق بشه

سپاسگزارم به زاد

فیروزه چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 08:10

الهی شکر .... پاداش صبوری .... به خودت ببال .... خیلی همراه بودی ... سلامت باشی

مرسی فیروزه . مرسی از این تعریفت. چسبید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.