خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

حالا که اینجا هستم

بعد از هزار سال کتلت درست می کنم . ظهر که با جان از بیرون بر می گشتیم گفت از گاری سبزی فروش سبزی بخریم . تربچه و گشنیز هم حتما توش باشه . عصر گفتم این سبزی ها فقط کتلت می خوان که بچسبه به جونِ جان 

کتلت درست کردن همیشه می بَرَدَم به هپروت . میرم اونجاها که دوست دارم. برای خودم سکوت می کنم یا بینش زمزمه می کنم . اما کتلت درست کردن رو چندان دوست ندارم برعکس مامانِ مورس که برای هر مهمان عصرانه یک آشی می پزد یا یک تابه مسی بزرگ می گذارد و می نشیند به کتلت سرخ کردن، 

منتظر یک تماس و نامه ی خیلی مهمیم. هر روز مادر و پسری چشم انتظاریم. انتظاری پر از امید اما کش دار. چه خوب که تابستان نیست.

نظرات 5 + ارسال نظر
مخمور شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 13:24 http://mastoori.blogfa.com

سلام
همین حالا که خودم قبض قبض ام و بی حوصله اما نور امیدی برایت در دلم تابید که خیلی زودتر از آنچه فکر کنی به همسر جان پیوستید و هفت سین سال نو را کنار هم به شادی می چینید
آمین

سلام مخمور عزیزم چه نور حقی بود که تابید به وجودت

نرگس شنبه 23 بهمن 1400 ساعت 11:47 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم چه خوبه که نوشتی
ایشالا که به زودی خبر به دستتون برسه
واقعا کتلت درست کردن یه همت میخواهد ولی عجیب خوشمزه هست جانم به این پسر که عاشق سبزی خوردنه

سلام نرگس عزیزم
رسید عزیزم رسید اون خبر

سارا جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 02:16

عزیز جانم امیدوارم انتظارت خیلی زود با شادی به سر بیاد

الهی آمین سارا

ماتیوس چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 20:21

دلم واقعا پیش شماست همیشه ...
هر بار که صفحه رو باز می کردم امیدوار بودم نوشته باشید که به همسرتون پیوستید،
براتون بهترین آرزوها رو دارم
شیرین ترین آرزوها ...
ایشاله که نامه ای که منتظرش هستید خیلی زود برسه

مرسی ماتیوس جان
اینقدر داستان های مسخره سد راه شدن که آدم واقعا می مونه
دنیا واقعا با ما بازیش گرفته
مرسی و آمین

محیا سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 20:25 http://bluemahya.blogsky.com

کتلت واقعا دنیاییه برای خودش:)

دنیای کتلتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.