خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

خیلی دوستت دارم خدا

جان در سوگ باربارا و رونالدو خیلی ناراحت شده، باربارا و رونالدو دوتافنچ های جان بودند که عادت کرده بودند جان هر روز صبح پارچه را از رویشان بردارد و سلامشان کند. جان از من پرسید از سوره هایی که کلاس اول یاد گرفته کدامشان برای مردن است؟ بعد همین طور که هر کی سرش به کاری گرم بود آمد و بوسیدم و گفت: مامان تسلیت میگم. فکر کنم خاله جانت اونجا تنها بوده و خواسته باربارا کنارش باشد . 


یادم افتاد که خالجان دیگه نیست . دوماهی شده که رفته پیش اونوری ها . من و همه باز از دروازه دیگری از سوگ عبور کردیم و داریم یاد می گیریم از این جای جهان خالجان وسطی هم نیست دیگر ، یا در واقع رفت که تا همیشه باشد.  



سه روز بعد از گذاشتن پست قبلی سایت باز شد و رفتم واکسن زدم. 



جان کلاس دومی شده و چقدر می خندیم وقتی گروهی توی دنیای مجازی با هم کلاسی ها و خانم معلم نشسته ایم. 



چند روز تعطیلی یک خبر خوب شنیدیم ، و همه اش را با جان خانه ی برادر کوچیکه بودیم. هر شب تا نزدیک های صبح  با برادر کوچیکه و خانمش می نشستیم به حرف زدن. برادر کوچیکه خیلی خیلی خاطرات دور و حتی بی اهمیت رو با جزییات به یاد داره . حتی بدها رو. چندتاشون که مشترک بود رو وقتی گفت اصلا به خاطر نمی آوردم. اما اون هنوز یادش بود. غصه اش رو خوردم و بهش گفتم رها کن این ها رو، بذار پاک بشن و برن این همه تلخی. بیا کوله بار درد و تلخی رو سبک کنیم . یادمون بره چی بهمون گذشت یا اصلا بیا وقتی یادمون اومد فقط مث یه گذشته باشند که ما ازشون عبور کردیم. 



امروز یه کلیپ دیدم درباره ی شجاعت . بعد نشستم انتخاب هامون رو از نظر گذروندم . برای من و مورس این انتخاب، انتخاب کیفیت بود تا کمیت و من راضی ام. استیو جابز می گفت : وقتی کاری رو شروع کردین چند روز از خودتون بپرسید که تصمیم درستی گرفتید یا نه؟ اگه هربار پاسختون به این پرسش بله ای قاطع بود ، شک نکنید و ادامه بدید. 



بزرگوار این دوستت دارمی که گفتم با تمام جانم بود و ذره ای مجیز خوانی نداشت . 

نظرات 2 + ارسال نظر
افق یکشنبه 25 مهر 1400 ساعت 00:29

سلام سرن عزیزم واکسن زدن مبارکت باشه عزیزم

سلام مرسی

نرگس دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت 15:33 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم
مبارک باشه واکسن
واقعا گذشته ها با همه خوبی وبدیش باید همونجا بمونن حرف زدن درموردش ادم رو بیشتر از حرکت کردن میندازه چقدر برای شما ومورس خوشحالم که به هدفی میخواهید میرسید بهترین ها براتون رقم بخوره کلاس دومی هم مبارکه ایشالا موفق باشه پسرگل خوشحال شدم که نوشتی ایشالا دستان گرم خدا همیشه پشتیبانتون باشه

سلام نرگس جان
مرسی
البته هنوز نرسیدیم به هدفمون اما از درستی راهمون خدا رو شکر مطمئنیم
مرسی از تو که می خونی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.