خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

انجام زندگی.

خونه پیدا میشه اما با شرایط ما نیست.

هست ها هنوز در سایه اس و خودش رو نشون نداده، یه جایی منتظر مائه. خانه ی عزیزی که شاید اینقدر درت نباشیم ، آهای کجای این سرزمینی؟

ممکنه خیلی کوتاه مدت باشه سکونتمون درش. اما یه بایده و تا پایان تابستون عملی باید بشه.  بیشتر دلم می خواست که لازم نمی بود این جابجایی چون برای باز کردن شیر لباسشویی و لوسترها برادرکوچیکه رو به زحمت می ندازم.  اما حالا که  این باید وجود داره می گردم و می گردم.

البته فعلا که پیک بالا گرفته به جز چندتا کار فکر کنم بی ثمر ، کاری نکردم. البته تصورات و رویاپردازی احمقانه برای داشتن کلبه ای گرم رو هم باید ضمیمه ی این جستجوها بکنم چون خیلی انرژی بره.

همه اش سخته، اما بخشی از زندگیه و نمیشه زندگی رو انجام نداد.

نظرات 6 + ارسال نظر
به زاد شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 20:20

درود
امیدوارم یک خونه مناسب و خوب پیدا کنید.
منم حدود یک ماه پیش مجبور به جابجایی شدم، بماند دو برابر سال قبل دارم اجاره میدم اما الان راضیم که جابجا شدم اگرچه هنوز باید بهم یک‌ سری وسایل برای خونه جدید بگیرم اما با این کرونا و تق و لق بودن بازار فعلا بی خیال شدم و ...

سپاسگزارم
امیدوارم پر از حال باشه خونه جدید

ماهی دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 01:01

دلم برا پاستاهات تنگ شده.اثاث کشی دارم و گیج و ویج.دلم برات تنگ شده

آخی عزیزم
الهی که خونه جدید پر از اتفاق های خوب باشه براتون

مونا دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 10:23 https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام،اتفاقی پیدات کردم،دو سال قبل هم می خواندمت و اگر یادت باشه گفته بودم چقدر شبیه هم زندگی را حس می کنیم،نمی دانم بگویم ناراحت شدم که هنوز دوری از همسر یا بگویم خوشحالم این چندسال را خوب از پسش برآمدی آفرین!
راستش من زیاد به این فکر می کنم با دخترها بدون آقای میم چندصباحی در صلح اما دوری زندگی کنیم،یکجوری زندگی بر مدار مدیریت یک نفر می چرخد و هی لازم نیست کوتاه و بلند بیایی از کوچکترین چیز تا بزرگترین!
نمی دانم شاید به قول خودت ما خبر از ده تاچیزی که برشما رفته نداریم فقط یک قاب کوچک...
لطفا مراقب خودت باش

سلام بله یادمه مونا
این صلح رو به خونه ای با حضور همه تون ببرید بهتره، البته از نگاه منی که دوری پوستشو کند.
چون ادم ها کنار هم یاد می گیرن کنار اومدن رو
دوری هیچ دردی رو دوا نیست.

نرگس دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 09:30 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم ایشالا که یه خانه خوشگل پیدامی کنی وبا دل خوش میچینیش هرچند موقت الهی که زودتر کارتون درست بشه ودیگه تنهایی نخواهی کارهارو هندل کنی مراقب خودت وجان باش

سلام نرگس همیشه مهربون
الهی امین به از اول تا انتهای آرزوت

مارال دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 02:08 http://Maralvazendegish.Blogsky.com

خیلی،دلتنگت بودم
اومدم نخونده ها رو خوندم ولی نمی تونستم نظر بزارم الان انگار دنیا رو بهم دادن
پیدا می شه حتما قوی دوست داشتنی من.

مرسی که اومدی مارال .
بله پیدا میشه هنوز فرصت هست
فعلا همین که هر روز بیدار میشم و روزتازه رو می بینیم شُکر

یه رفیق یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 21:28

سلام عزیزم حالا که موقتیه شرایطتت چرا نمی ری تهران تو پانسیون زندگی کنی فک کنم اونجا یه سری پانسیونهارو برا بچه دارا هم می دن قیمتاشونم خیلی ناچیزه

سلام ممنون که گفتین تحقیق می کنم در موردش و شرایطش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.