خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

تو گفتی نباشی دنیا کمرنگه

در شاعرانه ترین حالت ممکن نشسته ام. دم نوش پوست بِه خشک و سیب خشکی که خودم درستشان کرده ام کنارم است . تشک برقی را زده ام روی یک  و گرمای مطبوعی شده. ریسه  ی نورِ " جان" را زده ام بالای سرش . چراغ ها را خاموش کردم و نور ریسه ها شده نور اندک و به اندازه ی اتاق. موزیکی نرم بر پا کردم، تا  " جان"  خوابی آرام  شاد در انتظارش باشد. 

تمام توانم را به کار گرفته ام که استرس و فشار را دور کنم ، بالا و پایین زیاد دارم ، شکست می خورم در برابر خودم، اما باز بلند می شم خودم رو می تکونم و از سر می گیرم . 

این روزها دارم تلاش می کنم تلاش در برابر خودم و در کنار خودم. چیزهایی که فراموش کرده ام را به یاد می آورم و دوباره از سر می گیرم 

حتی اگر تمام تلاش هایم ، با تمام قوا سعی در شاد بودنم مقطعی باشد ، باز هم خوب است ، چون حتما یک وقتی یادم می آید که مقطعی حتی کوتاه سعی خودم را کرده ام . چه می دونی شایدم ادامه دادم و موفق هم شدم.

این روز ها خیلی دوست دارم کسی بود و بهم می گفت دقیقا چه تاریخی قراره ما شروع کنیم ، شروعی واقعی نه پا در هوا. کاش یکی این قدرت رو داشت و می شد بهش رجوع کرد، نه مثل حافظ که وعده وعید میده. ممکنه چنین قدرتی ترسناک به نظر برسه حتی؛ اما مگه نه اینکه چیزهای به مراتب ترسناک تر رو هم دیدیم!؟


نظرات 4 + ارسال نظر
رها یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 23:31

http://dl3.takbook.com/pdf2/ebook6715[www.takb
ook.com].pdf
سلام عزیزم این کتاب(محدودیت صفر) و کتاب حضور در وضعیت صفر از همین نویسنده(جو ویتالی) خیلی به درد شما می خوره اینو با اطمینان می گم لطفا اگه تونستی این کتابو بخون قول می دم همه چیز زندگیت یه دفعه عوض بشه من معجزه تکنیکی که تو این کتابه رو خیلی تو زندگیم دیدم و بهش ایمان آوردم
یه اعجازی توشه که اگه امتحانش کنی می فهمی چی می گم عزیزم

سلام رها
سپاس گزارم ازت . حتما حتما می خونم و نتیجه اش رو یادم بمونه خواهم گفت برات

مهرین شنبه 13 دی 1399 ساعت 22:11

سلام سرن جان
خوبی؟
چقدر ندیده بهت افتخار میکنم یه جایی میخوندم «قوی ترین انسانهای دنیا زنانی هستند که تنهایی را یاد گرفته اند»
امیدوارم هر چه زودتر اتفاقات خوبی بیوفته برای تو و خانواده عزیزت زودتر

سلام مهربون
خوبم
چه دعای زیبایی کردی
از خودت بگو. روبراهی؟

مخمور پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 09:12

سلام سرن جانم
می دونی یکی از صفات خداوند جبار است
یعنی جبران کننده است و یعنی هیچ تلاشی را بی پاسخ نمی گذارد و جبران می کند
قوتت روزافزون

سلام مخمور جان
چقدر ایمانت ستودنیه
به مرحله پذیرش رسیدم شاید دیر اما رسیدم
کلافه میشم وسط مسطا . اما دوباره آروم و سر به راه قدم بر می دارم

نرگس یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 11:01 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم چه خوبه دمنوش های ارامش بخش به همراه موزیک های ملایم مدیتیشن خوبیه لذت ببر ایشالا که کارها به روال میافته ودوباره شروع میکنی راههای جدید رو وبهترین ها براتون رقم میخوره دستان گرم خدا همیشه پشت وپناهت باشه

سلام نرگس جانم
الهی آمین
هر چه خدا خواست همان می شود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.