خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

بوی تن مادر

نشسته بازی می کنه و بعد یهو از پشت بغلم می کنه و بو می کشه، عمیق و طولانی ، بعد می گه : مامان چقدر بوی خوبی میدی!

یاد خودم افتادم. عاشق بوی مامانم بودم، بهش گفتم : می دونستی همه بچه ها عاشق بوی تن مامانشونن. منم هنوز بوی تن مامانمو یادمه. دوباره یادش اومد که براش یه خاطره بگم. منم از بوی تن مادر گفتم. 

وقتی مامانم از دنیا رفت می  رفتم سرم رو می کردم تو لباسهایش که هنوز بوشو می دادن. دیگه اونجاشو نگفتم که چقدر تو لباسها گریه می کردم تا خسته بشم یا حتی گاهی خوابم می برد، تا وقتی که بوش بود انگار هنوز خودشم بود. 

یهو گفت: مامانت که مُرد کی اَزَت مراقبت می کرد؟ و وقتی دید نگاهش می کنم پرسید: بابات؟ گفتم : بله. چون نباید چیز دیگه ای می گفتم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مارال جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 23:52 http://Maralvazendegish.Blogsky.com

آخی من برا تولد پسرک کامنت گذاشته بودم دیدم نیست
سال نو مبارک عزیزم

مرسی مارال
نیومده بود حتما
مرسی بر تو هم مبارک

لاله جمعه 8 فروردین 1399 ساعت 21:40

مردم فقط با این جمله ها ، مردم

خدا نکنه

مهرین دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 14:17

سلام سرن جان
سال نو مبارک امیدوارم امسال برات بهترین سال زندگیت باشه انشالله خودت و عزیزانت سلامت و شاد باشید
روح مادر عزیزت شاد

سلام مهرین
سال نو بر شما هم مبارک
ممنونم امیدوارم برای تو هم سال عالی ای رقم بخوره

مخمور شنبه 2 فروردین 1399 ساعت 10:36 http://mastoori.blogfa.com

سلام سرن جانکم
سال نو برایت مبارک و متبرک
هر انچه خیر و نیکی و برکت است برایت آززومندم
ایام بر شما می گذرند که مبارک گردند
مبارک شمایید
من این جمله را عمیقا باور دارم
چیزی از خارج از تو وجود ندارد
انسان دو عالم دارد
عالم کبیر که عالم دل است و عالم صغیر جهانی که در ان می زید
آبادانی و خرابی عالم صغیر حاصل آبادانی و ویرانی عالم کبیر فرد به فرد ماست
آبادانی دل نشاط جان و آسایش تن برایت آرزومندم عزیز نادیده

سلام مخمور مهربانم
سالن بر شما هم فرخنده
این جمله ی شمس رو اولین روز سال استوری کرده بودم،چقدر عجیب و جالب که امروز می بینم تو بهم یادآوری کردیمش
من هم باورش دارم ضمن اینکه دلم آروم میشه با خواندنش
وجودت آباد مخمور
تموم بشه قرنطینه ببینیم همو

نرگس چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 10:47 http://Azargan.blogsky.com

سلام عزیزم
روح مادر عزیزت شاد چقدر قشنگ حرف میزنه این پسر خدا حفظش کنه ایشالا در پناه خدا باشید .
پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا که سال خوبی رو آغاز کنید .

سلام عزیزم
ممنونم،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.