خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

خرهای درون

" جان"به زودی شش سالش میشه و هر روز داره برای تولدش برنامه ریزی می کنه.

چند ماه پیش بهش گفتم امسال تولدت رو دوتایی جشن می گیریم. یکم حالش گرفته شد و گفت: آخه من دوست دارم دوستام باشند توی تولدم. منم زیاد ادامه ندادم و گفتم : امسال دوتایی جشن می گیریم چون امکان برگزاری جشن تو خونمون رو نداریم. 

چند روز پیش دوباره بهش گفتم که جشن امسالمون دونفره اس. چیزی نگفت. گیر داده براش پاپوش عروسکی بخرم. منم گفتم یا اون یا اسباب بازی.  میگه خوب پاپوش رو خودم می خوام به خودم هدیه بدم. کیف کردم از این تصمیم و دارم خر میشم که هشتاد تومن بریزم دور به خاطر این که اینقدر خاطرش برای خودش اول از همه عزیزه.

اما از طرفی اون ور لجوجم می گه: بچه ها باهوشند و بلدند چه جوری دست رو نقطه ضعف آدم بگذارند

حالا تا بیست اسفند.



دلم برای روزمرگی تنگ شده.  برای خانه ای که شبیه خانه باشد



نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 24 اسفند 1398 ساعت 18:19 http://marmaraneh.blogsky.com

زود ۲۰ اسفند شدها

خیلی زود

مارال شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 13:41 http://Maralvazendegish.Blogsky.com

تولدش مبارک دلبر جان

هنوز مونده، اما مررسی

مبینا پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 09:37

منم تولدم بیست اسفنده پسرمم ۱۲ اسفند تولد پسرمو تو مدرسه میگیریم .خودمم سه تایی جشن میکیریم .به همین سادگی ولی دونفره یکم یه طوریه . حداقل ببرش بیرون پیتزا واسش بخر که ذوق کنه .کیکم همونجا ببرین .البته این نظر منه ببخشید دیگه

حالا که دیگه اصلا نمیشه به خاطر شرایط ویروس

عابر چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 12:21

سلام اگر مهد میره یا پیش دبستانی یک کیک بگیرید کنار دوستهاش شمع فوت کنه پسر من تابستونیِ طفلی خیلی غبطه میخوره به حال بچه های نیمه دومی که کیک و شیرینی میارن مدرسه

منظورش از دوستانش دختر دایی هاش و پسر عموشه

elahe چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 09:26

سلام سرن جان تازگی ها با وبلاگتون آشنا شدم همه مطالب قبلی رو خوندم خیلی حال و هوای نوشتنتون رو دوست دارم. الهی همیشه حال دلتون خوش باشه....
تولد گل پسرتون هم پیشاپیش مبارک

ایراندخت چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 01:15 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.
تولد کوچولو تون هم پیشاپیش مبارک ۱۲۰ سال شاد و سلامت باشه و سایه تون بالای سرش باشه
یه چیز دیگه هم اینکه
چون تو را نوح است کشتی بان ز طوفان غم مخور

سعی می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.