خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

این همه سخت جانی رو از خودم انتظار نداشتم

شرایط مثل سابقه. حتی سخت تر، نزدیک به جانفرساتر.

آدم های زیادی تو این مدت اون روی ناباوارنۀ خودشونو نشون دادن، هرگز فکرشم نمی کردم فلانی چنین برخوردِ " خوب خودت خواستی و خودت کردی" رو باهام داشته باشه.

دروغ چرا فکر می کردم تنها مورد اذیت کننده این راه ، دوری باشه. اما حالا اینطورنشده. وضعیت حالای زندگی رو اصلا تصور هم نمی کردم. همه چیزقرار بود موقتی باشه اما این دیگه خیلی بده خیلی

چرا درد دل ها رو انتظار می شنون. در حالی که تمام سعیم رومی کنم ازکلماتی استفاده  کنم و حتی تو رفتارم نشون بدم که هیچ انتظاری نیست، بخدا نیست فقط درددله همین.

رفتارهای توهین آمیز حتی،  کم ندیدم. برخوردهای پُر از بی معرفتی و بی مهری و سگ محلی از آدم هایی که قرار بود همدم و دوستانه باشند تو این دوره از زندگی.

هیچ وقت زندگی انتظارات کسی رو برآورده نکرده کامل. اما این طوری دیگه؟!

 

از حرف زدن خسته ام. از نگفتن خسته ام. از اینکه هی بخوام شرایط رو توضیح بدم. از اینکه چرا باید بعد این همه دویدن برای زندگی باز تو این شرایط اسف بار زندگی کنم؟   از همۀ این ها خسته ام. از توضیح بدبختی خسته ام.

به پونزده شونزده سال قبل فکر می کنم. به اینکه چی فکر می کردم و حالا چی شد. اوف. اوف.


کاش یکی می اومد دستم رو می گرفت و می برد جایی که کسانم نبودند و می گفت زندگی کن در جایی که شبیه خونه اس، بی هیچ حرفی بی هیچ توضیحی.

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مخمور شنبه 21 دی 1398 ساعت 10:32

ان مع العسر یسرا
فان مع العسر یسرا
وقتی دوباره تکرار می کند ته دل را قرص تر می کند او که به نخ می رساند اما پاره نمی کند
بیا قراری بگذاریم و با هم بنشینیم
من برایت غزل بخوانم و تو اندکی تا قسمتی دردها را فراموش کنی و باز هم یادت بیاد هنوز زمین زنده به نفسهایی است که تلاش می کنند مهربانی و عشق و همدلی نمیرد

خیلی دوست دارم مخمور، خیلی . تصورش هم خوبه

دزیره یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 14:52 https://desire7777.blogsky.com/

روزهای سخت میگذرن سرن جان دوام بیار مقاومت کن برای هر تصمیمی که گرفتیو نمیدونم چیه صبر کن این رووزا تموم میشه و خاطره خوش موفقیتش برات میمونه عزیزم مطمئنم

آه دزیره جان من. خوبی؟ دخترکت چطوره؟
مقاومت می کنم و پا پس نمی کشم، اما وسطش کم میارم ، خیلی می افتم، خیلی اما باز بلند میشم

مهرین شنبه 14 دی 1398 ساعت 18:46

سلام عزیزم خوبی؟
سرن جان ما که فقط نوشته هات رو میخونیم و از روی همین نوشته ها کمی از حالت باخبر میشیم اما شاید واقعا از دلت بی خبر باشیم فقط میتونم آرزو کنم به آرامش برسی و آرامش واقعی رو با تمام وجودت لمس کنی این روزها حال خیلی هامون خوش نیست لطفا برای منم دعا کن در بلاتکلیفی بدی گیر افتادم

سلام مهرین
برات همین الان از صمیم قلب دعا کردم و خواستم رها بشی به خیر و خوشی از اندوه و بی قراری

nisa شنبه 14 دی 1398 ساعت 16:41 https://nisa.blogsky.com/

این روزها می گذره و مثل قدیما که می گن زمستون گذشت و روسیاهی به ذغال موند. اینها همه می گذره. اتفاقا خوبه که تو این روزها ما می تونیم انسانهای واقعی را کنارمون ببینیم. بقیه هیچوقت نزدیکان ما نیستند. من این روزها را بارها گذروندم و همیشه چند نفری را در همین روزها شناختم. دعا می کنم زودتر از این روزها بیای بیرون. از ته دلم برات دعا می کنم دوست خوبم. چقدر خوبه که باز می نویسی.

مرسی نیسا جان
ممنون از دعای خوب و انرژی بخشت

نرگس شنبه 14 دی 1398 ساعت 09:40 http://Azargan.blogsky.com

سلام عزیزم متاسفانه خیلی ها درددل های آدم رو هموجور که خودشون میخوان تعبیر می‌کنند ایشالا که اوضاع واحوالت همونطور که دلت می‌خواد عوض بشه ودر آرامش ودل خوش زندگی کنی مراقب خودت باش

سلام نرگس
ممنونم
امروز یادت بودم، که عروسی دایی جان بالاخره چطور بود؟

ashkan جمعه 13 دی 1398 ساعت 20:33 https://balkon.blogsky.com

این حس خستگی زیاد از درد دل کردن با گذشت سال ها بیشتر میشه چون احساس میکن هیچ فاید ه ای نداره یا اصلا از توضیح تمام اون حرف ها بی حوصله میشی و هر بار که یکی هم پیدا میشه باهاش حرف میزنیم بعدش یک احساس پشیمانی میاد

درسته

الهام پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 23:28 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام سرن عزیز.
من روزایی که نمینوشتید پیدا کردم اینجا رو و همه همه آرشیو رو خوندم و سر میزدم به امید دوباره نوشتنتون.
دعا میکنم و روزای سخت میگذرن حتما...برای موندن نیومدن اصلا...بعدش دلخوشی ها هستن ان شاالله

سلام مرسی که وقت گذاشتی و ارشیو رو خوندی
ممنونم از دلخوشی اخری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.