خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

امروزی که رفت

امروز چه جوری بود؟ امروزت چطور گذشت؟

برای ما پُر از نوسان و بالا و پایین گذشت.  یه صبح خوب که وسطاش داشت  رو به وخامت روابط مادر پسری ختم می شد که با زبون ریختن های پسرجان که اصلا در این مورد به باباش نرفته، دوباره نرمال و خوب شد.

دل پسرم شاد شد و چی از این مهم تر واسه من؟ 

نباید مهم تر از این چیزی باشه. اصلا حتی خجالت آوره به نظر، اما من هم دوست داشتم و انتظار داشتم دل من هم خوش بشه. اما نشد. ولی خوب این مایوس شدن از رابطه و انتظار چندان طول نکشید.

 اما، از اونجا که خوشی بچه ها مُسریه، خوش شدم وقتی شاه پسر ، چوب دستی هری پاترش رو گرفت دستش و گفت اکسپکتوپترونم. کتاب موزیکالش رو گرفت دستش و شروع کرد خیال پردازی راجع به روزی که قراره موسیقی دان بشه.  یا تعریف کردن از رنگ به قول خودش ، وِستِه ی زرد خوش رنگش.

حجم این خوشی های کوچیک قبل تر ها خیلی دلشادم می کرد اما الان فقط همون لحظه اس، فقط همون لحظه. بعد دوباره یادم میاد کجام، وسط چی افتادم و هر چقدر تلاش در قوی بودن و در حال زندگی کردن می کنم ، نمیشه. 


داریم با شاه پسر باور می کنیم که چوب هری پاترش، یه چوب جادوی واقعیه. یه جادو داشت که باهاش می تونست تغییر مکان بده، کاش حداقل اون واقعی میشد ( داشت ترنسپورت رو  یا داستان ها قاطی شون تو درایو داستان های ذهنم؟) 


اینم از این

نظرات 6 + ارسال نظر
شیوا چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 07:33

خیلی سبک نوشتارت رو دوست دارم خواهش می کنم بیشتر بنویس دوست عزیز

شما لطف داری، به روی چشم

نرگس چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 10:43 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی وقت بود نمینوشتی خیلی اینجا سرزدم ایشالا با چوب دستی گل پسرت به همه آرزوهای قشنگتون برسید

سلام نرگسعزیزدل. بله خیلی وقت بود. خیلی هم دوست دارم نوشتن رو ها. اما نمی دونم جرا نمی نویسم. مرسی از تو که سرمی زدی و رها نکردی ام. آمین

مارال جمعه 15 آذر 1398 ساعت 01:22 http://Maralvazendegish.Blogsky.com

خدا رو شکر نوشتی دلتنگت بودم

ممنونم نازنین

مهرین چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 13:20

سلام عزیزم
خوبی؟
انشالله همه چیز زودتر درست و روبه راه بشه

سلام
خوبم، خوبِ خوب

elham چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 12:37 http://http:nagoftehanadideha.persianblog.ir/

چقدر خوب که دوباره می نویسی. امیدوارم گیلانشاه بتونه با چوب جادوش جادو های خوب بکنه و برات شادی بیاره. خدا گیلانشاه و تمام بچه ها را در پناه خودش حفظ کنه.

مرسی الهام.

محدثه چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 10:12 http://www.titteh.blogsky.com

چقدر بچه ها خوبن... حیف که دنیا جای خوبی نیست... خوش برگشتی عزیزم

بله خوبند و شادی آفرین. مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.