خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

لمسیدگی

حالا هم دچار بی انگیزگی مفرط شدم، تا حدی که فردا مورس غذا نداره با خودش ببره! در نتیجه من و پسرمم هم غذایی نداریم! اون بُعدِ به شدت تنبلم نمی ذاره کاری از پیش بره! مثلا از جمعه که برادر کوچیکه اومد با خانوادش و رفتیم تولد دختر برادر وسطی تا الان با پسرچه ام بیرون نرفتیم! امشب موقع خواب می گه: مامان فردا صبح بریم پارک!

می گم: بریم! اگه هوا خوب بود بریم!

هر شب برنامه ریزی می کنم که مثلاً صبح فردای خود را چگونه بیآغازم!؟ بعد صبح که میشه می بینم اصلا آغازیدنم نمیاد! تا جایی که اگه پسرم نیاد کنار تختم و نگه: مامان پاشو باهم صبونه بخوریم، تکون نمی دم خودمو!

مورس می گه میخوای برو ناخن بکار حالت خوب شه یکم!

میگم: نه، اول باید ده کیلو وزن کم کنم! اما انگیزه اینم ندارم! چند وقت دیگه عیده و هر کی برسه می خواد بگه: وای تو چرا خودتو ول کردی؟! تازه تابستون عروسی پسرخاله و پسر عمو هم هست! هی به خودم نهیب می زنم لا اقل تا اون موقع اگه هر ماه یک و نیم کم کنی از برنامه جلو هم می افتی! هر کاری می کنم انگیزه ام قلقلکش بیاد و در راستای لاغری بکوشم نمی شه!

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرنوش پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 23:24

عامو بیخیال وزن کم کردن...
راحت زندگیتو بکن...بی لاغر کردن هم میشه خوش بودو

بله اما اونجوری میشه خوش تر بود

فاطمه باران پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 11:08

وای از دست این وزن کم کردن ها الن که پسرم دو سال و نه ماهشه دارم وزن کم میکنم تا دویالگیش همه میگفتن حالا داری شیر میدی رژیم نگیر حالاهم که هیچی اصلا انگار حال هیچی رو ندارم ولی خیلی دلم میخواد ده تا پانزده کیلو کم کنم راستی سرن جان میایی باهم شروع کنیم شاید ادم یه هم پا داشته باشه راحتر رژیم بگیره?

خوبه که داری وزن کم می کنی!
من پایه ام، انگیزه ام بیدار بشه پایه ام

شهرزاد چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 16:42

اشکال نداره...باز خودت رو به دست میاری.
و باز ول می کنی
زندگی همینه
مهم اینه که وقتی ول می کنی باز بری به دس بیاری.

آره انگار آدم از ول شدن و لمس شدنم بالاخره خسته میشه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.