خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

بخور بخوابی داریم خلاصه!


چمدان بنفش بسته شده گوشه خانه منتظر بود که باز شد و محتویاتش برگشتند سرجاشون! مسافرت بی مسافرت! بنا به دلایل نه چندان موجه و محکم و کم و بیش مسخره هی "نه " آوردیم با همسر و دست آخر نرفتیم و نشستیم سرجامون! یه دلیلش سم پاشی بی موقع خونه بابابزرگ بود.

البته پسرم از دیروز یه اسهال خفیف و ملویی گرفته که با درایت مادر مدیر و مدبر! و هراسانش سریع پروسه درمان با یوموگی، چای نبات، کته ماست، نان سوخاری و نوشابه گاز گرفته شده ی مشکی (البته در مواقع خیلی حاد)، موز و خرما وسیب زمینی و آب، آغاز شد! اینقدر دفعه پیش ترسیده بودم که ناخودآگاه تمام این ها رو به خورد پسرجانم دادم و هی می گفتم مامانی اینا رو نخوری مث اون دفعه پوپوت زخم می شه و مجبوری کالاندولا رو تحمل کنی! البته خوبم همکاری می کرد و کم کم به دلش اشاره می کرد که قلمبه شده! اون وسطا هم یکی دوبار که پوشکش رو کثیف کرد سریع می گفت: مامان چای نبات!

نظرات 4 + ارسال نظر
نیسا شنبه 19 تیر 1395 ساعت 15:39 http://nisa.blogsky.com/

مطمئنا در کنسل شدن سفرتون خیری نهفته بوده .
ان شاالله که حال آقا پسر خوشگلمون هم زود زود خوب می شه.
عزیزم ! چای نبات! قربون شیرین زبونیش.

بله حتما خیری درش نهفته بوده!
ایشالا!

ندا شنبه 19 تیر 1395 ساعت 07:46

سلام. انشالله هر چی خیر هست همیشه براتون پیش بیاد شاید در سفر نرفتنتون خیری بوده. راستی خیلی وقته که دکترهای گوارش خوردن مواد شیرین مثل چای نبات و نوشابه بدون گا و... را موقع اسهال ممنوع کردن و می گن موجب تشدیدش می شه. حتما از دکتر کوچولوتون بپرسین ببینین نظرش چیه

سلام بله خوب احتمالا اگه می رفتیم بیشترش رو باید خونه می موندیم بس که ترافیک بود!
البته که نوشابه ضرر داره، اما بین بیمارستان رفتن و نرفتن، من نرفتن رو ترجیح می دم! پسر هم دفعه پیش اینقدر اوضاعش وخیم شده بود که تنها موردی که تونست از اون بحران عبورش بده نبات داغ و نعناع و نوشابه بود!

khorshid پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 18:55

سلام
نمیدونم مقصدتون کجا بوده ولی حدس میزنم خطه شمال باشه.خدا رو شکر نرفتین با این ترافیک جاده ها و گرما و پسرک عزیز که به مراقبت خاص هم احتیاج داشته. ان شالله پایدار و سلامت باشین همشهری

ّسلام خورشید،
بله نرفتیم و با دیدن عکس های شلوغی های جاده ها گفتیم خدا رو شکر!

مهرنووش چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 11:36 http://khurshidejavedan.blogsky.com

چ بد کنسل شد..

حتما یه مورد نهفته ای وجود داشته و ما از اون بی خبر! البته ما دلمون به سفر یه ماه دیگه خیلی خوشه! برای همین ناراحت نشدیم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.