خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

فردای خوبی رقم می خوره!


-فردا ناهار یه مهمون عزیز دارم. بعد از کلی اینور اونور کردن، تصمیم گرفتم براش فسنجون درست کنم. اما باز با خودم فکر کردم اگه از اون دسته آدمایی باشه که فسنجون دوست ندارن، چی!؟ پس یه خورشت دیگه هم اضافه شد. الان که شب از نیمه گذشته فسنجون نیم پز شده و اون یکی خورشته هم  پخته و زیرش خاموشه!

خونه داره برق می زنه از تمیزی، پنجره ها رو هم دوباره برق انداختم. وسطای تمیز کردن پنجره ها، دوباره باد وزیدن گرفت، خنده ام گرفت! آخه طبق یه قرار نانوشته از بعد از عید هر روزی که من پنجره تمیز کردم شبش بارون و رگبار اومد اساسی! اینبارم آماده بودم که بعدش بارون بیاد اما خوب ایندفعه آبرو داری و همکاری کرد آسمون!

بعد از کلی سرچ کردن انواع رسپی  پای سیب، آخرشم نتونستم درست تصمیم بگیرم کدومو درست کنم! البته فردا برای عصرونه حتما پای سیب درست می کنم. اما فعلا دوتا رسپی برگزیده شدند،که نمی دونم بالاخره کدومشون پیروز می شن!


- دنبال یه دکتر ارتوپد می گردم برای گردنم! دردش گاهی حالت تهوع بهم میده! اگه سر سراغ داشتین، لطفتونه که بهم بگین!

نظرات 11 + ارسال نظر
سر سبزی دشت چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 10:45

سلام عزیزم خدا رو شکر گلم انشالله که زود خوب میشی چون خیلی خوبه

سلام سرسبزی دشت!
ایشالا امیدوارم!

سپیده سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 10:16 http://otagheaabi.blogsky.com

آخ آخ ... من عاشق خونه های برق زننده از تمیزی ام ... حیف که زندگی کارمندی مجالش رو نمی ده...

منم! البته زندگی کارمندی نظم بیشتری به زندگی می ده ها سپیده! اما خوب موافقم که نمی شه دائم تر و تمیز نگه داشت همه چی رو اونجوری!

مگهان سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 09:55

ای جان به کامنت اول و ای جان به اون واژه ی گمج :)
وای چقدررر خوبه تو میزبان آدم باشی، واسه پذیرایی از مهمون اینقدر ذوق و هیجان و ... دوست داشتنی من
ای کاش بهم میگفتی که رسپی پای سیب خواهرمو بهت بدم. البته احتمالا شبیهش هست ولی چون اون چندین و چند بار درست شده و با عسلم هست خب بی ریسک بود دیگه

وای که غذاهای تو گمج چه طعم جادویی ای دارند مگی!
من عاشق مهمونم به ویژه وقتی دوستام باشن!
خوب مگی اگه از نظر خواهرت مشکلی نداشته باشه خیلی لطفه که بهم بدی رسپیشو!

توت فرنگی روی خامه یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 15:09

من اگه بودم همون فسنجون بهترین گزینه بود. به شرط گمج!

همون فسنجون درست شد لاله! البته گمجم شکسته! اما تو قابلمه مسی یادگاری عزیزم درست کردمش! جا افتاده بود توپ! جات خالی حسابی!

سر سبزی دشت پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 10:40

سعی میکنم برات پیدا کنم ولی خودم اونجا زندگی نمی کنم

مرسی عزیزم! یه کلینیک تو گاندی پیدا کردم، یه کلینیک هم تو باقر خان و تو بیمارستان حضرت رسول هم پیدا کردم.البته نمی دونم کدومشون خوبه؟! دارم یک تحقیق می کنم در موردش!

مانی چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 14:57

بانو سرن عزیز فکر میکنم برای حل مشکل گردنتون باید پیش دکتر مغز و اعصاب و ستون فقرات برید چون دکتر ارتوپد چاره کار شما نیست باز هم شمارو به متخصص ستون فقرات ارجاع میدن . کما اینکه برای من هم این مشکل پیش آمدو امیدوارم هرچه زودتر بهبودی حاصل بشه

ممنون از راهنمایی تون! حتما به توصیه تون گوش می کنم!

سر سبز دشت چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 09:01

سلام خانم خوبی امیدوارم که همیشه مهمانهای دوست داشتنی داشته باشی عزیز دلم اگه تهران یا شهربزرگ هستی برو پیش دکترهای کاروپروتراپی اگه درست نوشته باشم اونا از دکتر اورتپد خیلی بهتر کار انا میدن اونا با یکسری ورزش کاملا حال گردنت رو خوب میکنن

سلام سرسبزی دشت! شما تو غرب تهران پزشکی با چنین تخصصی می شناسی؟

مهرنووش سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 14:40 http://khurshidejavedan.blogsky.com

امم.عزیز هست برات و نمیدونی چی دوس داره؟؟؟عایا؟؟
ایشالا خوش بگذره

بله، خوب ما راجع به خورشت های مورد علاقمون حرف نمی زدیم! ما تو یه تیم ورزشی با هم دوست بودیم که بعد از منحل شدن تیم، کمتر همدیگرو می بینیم. اما وقتی میاد خیلی باهاش خوش می گذره!
خوش گذشت بسیار زیاد! جاتون سبز!

نیسا سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 13:55 http://nisa.blogsky.com

به به چه پذیرایی باحالی. یک مهمون شکموی اضافه هم می پذیرید؟ عاشق پای سیبه!
قول می ده دوتا بیشتر نخوره
سرن جون بهتون خوش بگذره. لحظات خوبی را بگذرونید.

قدمتون رو چشم! من البته اولین بار بود که درست کردم! اما دوستم می گفت: طعم کیک های خوشمزه کافی شاپ مورد علاقشو میده! البته بیشتر لطفش بود به من!اما خودمم طعمشو دوست داشتم! چون توش سیب داشت! منم عاشق طعم سیب و دارچینم!

دختربنفش سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 12:26 http://marlad.blogfa.com/

من تازه با وبلاگت آشنا شدم ولی اگه تهرانی یه دکتر خوب سراغ دارم توی پاسداران .دکتر خارابیان .راحتم نوبت میده

ممنونم دخر بنفش!
بله تهرانم! ممنونم از لطفت! امیدوارم شماره تماسشونو تو نت پیدا کنم!

بهنام سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 03:14 http://harfehesabi.blogsky.com/

حس خیلی خوبی داره آشپزی کردن با علاقه و دیزاینش..
موفق باشی و خوش بگذره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.