خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

سال نو فرخنده!

کلی حرف از سال قبل موند که نزده رفتند لای باقی نزده ها! کلی حرف هم موند برای روزهایی که اومدن!

من هنوز دو هفته از سال جدید نگذشته منتظر عید سال دیگه ام! حتی رفتم برای هفت سین سال دیگه شیش تا کاسه خوشگل سفید با گلهای صورتی و ارغوانی خریدم!

من خیلی منتظرم! خیلی زیاد منتظر رسیدن روزهای خوبم! روزهایی که قراره غم درشت ها جاشونو بدن به غم ریزه میزه ها و غم های همین طور الکی و سطحی؛ در عوض منتظرم شادی های عمیق از راه برسن! شادی درست و اساسی! اصلا یکی انگار بهم مدام می گه امسال سال خوبیه! امسال همون سال مهمه است!همون سالی که آخرش یه بالش می ذارم زیر سرم و همین جور ول میخوابم و میگم: آخیش! چه خوب سالی بود امسال!


سال 1395 مرسی و سپاس که قراره خیلی مهربون باشی باهامون! اصلا بیا روی همو ببوسیم!

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 07:47 http://40years.blogsky.com

بانو خانم یه آپ بکن دیگه عزیزم

چشم!

یک دختر متفاوت سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 13:01 http://injamilan.blogfa.com

واااای سرن جان ! باورت می شه منم امسال همین حالو دارم ؟ انگار اصلا اینو من نوشته باشم :)

ایشالا که همینطوره!

نیسا سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 10:06 http://nisa.blogsky.com/

سلام،
کاسه های خوشگت مبارک. ان شاالله امسال خوشی های گنده و درشت تمام وقتت را پر می کنند. امسال یک نسیم میاد و غم های ریزه میزه را هم می بره و فقط لای بالشتک های شادی می خوابی و لذتش را می بری.
منم مرسی سال 95

سلام!
آخ اگه الان گولو بود چقد با این بالشتک های شادی کیف می کرد!

مخمور سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 09:00 http://mastoori.blogfa.com

سلام سرن عزیز
سال نو مبارکت باشد
برایت آراش خیال ، روشنی جان و دل ، سلامتی و گشایش آرزومندم
حتما همین طور خواهد بود

سلام مخمور!
سال نو شما هم فرخنده و میمون!

مریم سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 05:28 http://40years.blogsky.com

وای سرن جان ، من هم همین حس رو نسبت به امسال دارم ، امسال سال أوج گرفتن و پرواز هستش . خیلی خیلی سال خوبی هست ، إیمان دارم به این .
و دوست من حقیقت اینه که مشکلات و غم ها هیچوقتِ هیچوقت تموم نمی شن فقط گاهی مؤقتی خیلی کوچولو کمرنگ می شن ، بِنَا براین من امسال تصمیم گرفتم شعار عملی زندگی م این باشه که از کمترین داشته هام بیشترین لذت رو ببرم و منتظر روزهای خوب نباشم بلکه با لذت بردن از وضعیت موجود روحم و وجودم رو برای کسب شادی بیشتر آماده کنم ، در واقع امسال می خَوام خودم رو منبع إیجاد اتفاق های خوب زندگی ام کنم .
امیدوارم از این سال به بعد بهترین سال های عمرت رو در کنار شاهزاده کوچولو و همسر و خانواده ات تجربه کنی .

ممنونم مریم از آرزوهای خوشگلت!
امسال سال زدن به هدفه! درست وسط سیبل!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.