خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

دفاع کردم!

-تموم شد! امروز صبح بخیر و خوشی تموم شد!


-دیروز بی خیال بی خیال بودم تا عصر، عصر رفتم میوه خریدم کلی. بعدم یه باکس برای شیرینی ها و تارت هایی که قرار بود برای پذیرایی درست کنم. تا ساعت یازده و نیم همه کارها تموم شد، میوه ها شسته و برق انداخته شده، تارتلت های توت فرنگی وانار تو ظرف چیده شده و شیرینی ها هم تو باکس گذاشته شده بودن و تو یخچال منتظر فردا بودن. البته یه سوتی هم موقع برش شیرینی ترها دادم. نذاشتم خامه روش خودشو بگیره و برش زدم اما بعد از تزیین و رفتن تو یخچال نتیجه بد نبود. که خوب اینم از تبعات استرس پنهانی بود که به گفته اطرافیان انگار تو رفتارم مشهود بود. 


موقع دفاع استاد مشاورم کمی دیر اما به موقع رسید!


-اینکه بعد از دفاع کلی از تحقیقم تعریف کردن و گفتن که این تحقیق کاربردی بود و من به معنای واقعی کلمه قراره یه زبانشناس از کار در بیام یه طرف، اون تعریف هایی که از مزه شیرینی ها کردن یه طرف، کلی راجع به خطابه ام تعریف و تمجید شدم. خودمم فکرشو نمی کردم. فقط 5 ثانیه قلبم تند زد و بعدش موتورم گرم شد و تموم. یعنی اینقد امروز رو خدا برام خوب و تمیز ساخت که اصلا نمی دونم چه مدله از خجالتش دربیام. استاد راهنمام برخلاف تصورم خیلی از نحوه کار کردن و دقتم تعریف کرد و کلی حمایتم کرد. تو این مدت خیلی چیزها، ورای درس، ازش آموختم.

-پسر جانم هم همون 10 ثانیه اول رو شونه باباش خوابش برد تا پایان دفاع. اینقدر با شعوره بچه ام.

-ملیسا برام یه دسته زنبق آورده بود. 

-دوتا از همکلاسی های دیگه هم بودن.


خلاصه کلام اینکه؛ من نمره کامل رو گرفتم و مزه امروز شد یه مزه شیرین زیر زبونم که حالا حالاها فراموشم نمی شه!

- آها، یه چیز دیگه؛ وسط خوشی بعد از اعلام نمره، برادر بزرگه زنگ زد و در حالیکه داشت می دوید دنبال یه لقمه حلال واسه زن و بچه اش، اول از دخترش نتیجه رو پرسید و بعد باهام صحبت کرد، اینقد تو صداش خوشحالی بود، که خوشحالترم کرد.

نظرات 17 + ارسال نظر
خاطرات دزیره چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 10:35 http://desire7777.blogsky.com/

واااااااااااااااااای مبارک باشه سرن جان

ممنونم دزیره ی نا پیدا! خوبی؟

honey سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 11:26 http://honeyjoun.blogsky.com

به به مزه شیرین این پست به کام ما هم رسید
ایام بکام

سپاس هانی جان.

شیوا دالان بهشت سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 08:08

مبارکه سرن عزیز

مرسی شیوای عزیز

مریم دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 20:55

خیلی خیلی مبارکت باشه، از لذت شیرین روزهای پس از دفاع حسابی لذت ببر.

مرسی. تاز مقاله ام رو هم فرستادم. الان بیشتر لذت بخش شده! یعنی بی کار بی کار شدم! و این یعنی تا چند روز دیگه از بیکاری استرس می گیرم! خل وضعم حسابی!

سوفی یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 23:37

سلام سرن جان.
خیلی خیلی تبریک میگم و خوشحالم براتون.
پستتون اونقدر پر انرژی مثبت بود که نتونستم بازم خاموش بمونم.
انشالله موفقیت های بعدی و بعدی.
شاد باشید و خدا گل پسر فهمیده رو براتون حفظ کنه.

سلام سوفی!
ممنون از تبریکت. سپاس از آرزوهای خوبت!

سپیده یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 16:19 http://otagheaabi.blogsky.com

روزهای نو مبارک...

مرسی سپیده! مرسی! روزهای فارغ بالی! روزهای سبکی!

نرگس یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 15:28 http://azargan.blogsky.com

سلام بانو من تکثر مواقع میخوندمت ولی کم بهت سرمیزدم ولی اومدم بهت تبریک بگم بخاطر سعی وتلاش وپشتکارت امیدوارم شادو سلامت باشی ودرهمه مراحل زندگی موفق وپیروز

سلام نرگس ممنون از تبریکت.

سر سبزی دشت یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 10:16

سلام سرن جان ببخشید که اسمت رو اشتباه تایب کردم سر کار هستم وهر وقت فرصت پیدا کنم تایپ میکنم اگه زمانی اشتباه تایپی داشتم ببخشید

سلام عزیزم خسته نباشی.همین که هستی خوبه!

ستاره یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 08:49 http://nst,blogfa.com

از صمیم قلب بهتون نبریک میگم. همواره شاد و موفق باشیت خانم جان

مرسی ستاره جان! ممنونم

شیرین شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 14:14

سلام سرن دوست داشتنی
خیلی خیلی بهت تبریک میگم الهی موفقیت های بالاتر و بیشتر
این پستت اونقدر انرژی خوب داشت که وادار کرد از خاموشی دربیام

سلام شیرین!
خیلی خیلی سپاسگزارم از تبریکت!
و متشکرم که از خاموشی در اومدی!

سر سبزی دشت شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 08:34

سلام سورن جان خوبی تبریک تبریک تبریک موفق باشی عزیز دلم بالاخره تموم شد این دفاع زندگی هر چی شیرین تری برات ارزو دارم در کنار همسر وفرزندت

سلام سرسبزی دشت.
اول یه چیزی بگم؟! من سِرِن هستم. سین و ر با کسره!
متشکرم از اطف و مهربونیت!

نیسا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 20:39 http://nisa.blogsky.com

سلام سرن جونم، خیلی خیلی خوشحال شدم، از صمیم قلبم بهت تبریک میگم، ان شالله به ترتیب و با سرعت به همه ی آرزوهایت برسی.
برای ما هم دعا کن اقای فروشنده ی خونه هنوز فک رهن بانک نکرده و ... معلوم نیست کی درست میشه می بینی دیگه نمیشه به هیچ کس اعتماد کرد.

سلام نیسای مهربون! ممنونم از تبریکت!
این مسئله هم به زودی حل میشه ایشالا و لذت به دست آوردن این خونه با کارهای فروشنده براتون بیشتر میشه!

په پو جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 16:00 http://aski-ewin.blogsky.com

مبارکه. موفق باشی. دیدی گفتیم نگران نباش تو خودت نمره ی بیستی!

مرسی په پو جان. لطف داری عزیزم.

مریم جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 05:59 http://40years.blogsky.com

خدا رو شکر . تبریک و خسته نباشی از صمیم قلبم به بانو سرن ، دختر رویاهای شیرین دست یافتنی

واقعا خدا رو شکر مریم جون! ازت خیلی ممنونم. زحمت شما رو هم هرگز فراموش نمی کنم. همیشه سپاسگزارتونم، بانوی مهربان دوردست ها!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 20:25

تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی

یه اوای جدید پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 19:13

سلام به سلامتی و دل خوش من هم دقیقا یکسال شد دفاع کردم چقد زود گذشت 26بهمن پارسال ...برای من هم اگر تونستید دعا کنید ممنون میشم شنبه یه امتحان سرنوشت ساز دارم دعا کنید خدا برای من هم تر و تمیز دراره قول میدم از خجالتش درام ....مرسی

سلام آوای جدید!
یعنی فردا امتحان داری!؟ حتما موفق میشی. یه عالمه برات انرژی مثبت می فرستم همین الان یه عالمه ها! ایشالا خبر موفقیتت رو هم میای زود می گی!

فاطمه باران چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 23:58

تبریک تبریک تبریک امیدوارم یکی پس از دیگری پله های ترقی رو طی کنی

مرسی فاطمه عزیز! ممنونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.