خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

معجزه ای که من به آن نیازمند بودم!

بعد از ظهرها که باطری کونوسچه جان تموم می شه، پتوشو برمی داره  و روی یه گوشه از تشکش دراز می کشه. بعد من رو صدا میزنه و با دست آروم می زنه رو بالش کنار دستش که یعنی بیا اینجا پیشم بخواب. هر روز که داره آروم آروم در چشماشو می بنده و من یا دستش رو گرفتم، یا موهاشو نوازش می کنم، به بودنش فکر می کنم. هر روز و هر روز از خدا ممنون تر می شوم که او را به من هدیه داده. مهربانی خدا، مهربانی!

یاد وقتی که هنوز کنجدی بود توی ظرف عسل می افتم! من برایش یوسف می خواندم بر سیب تا زیبا شود، یاسین میخواندم تا قلبش نرم و مهربان شود، والعصر می خواندم تا آرام باشد، آیت الکرسی می خواندم تا از بلا در امان باشد! حالا یوسفم کنارم زندگی می کند، با قلبی نرم و با احساس. همیشه ازش می خوام مهربونترین و محکم ترین و خوشبخت ترین باشه. وقتی که دارم براش دعا می کنم، یاد مادرهای توی قصه ها می افتم که برای فرزندانشون دعاهای خوب و بزرگ می کردند و دعاهاشونم برآورده می شد. بعد هی دعام رو بزرگ تر می کنم.شفاف تر می کنم. شفاف شفاف براش از خدا و دنیا میخوام تا یه موقع ادعا نکنن تو اینو نگفتی اونو گفتی! 

خدایا امتحان هیچ مادری فرزندش نباشه!

نظرات 6 + ارسال نظر
Negar یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 00:09 http://negarkhatooon.blogfa.com

واقعا اینا اثر داره؟! من سیب رو شنیدم واسع زیبایی اما نمیدونم راسته یا نه

بازم جوابم رو قورت داد
بله نگار اثر داره. سوره والعصر واقعا پسرم رو آروم کرد. یس هم مهربونی به قلبش داده.
در مورد یوسف و زیبایی پسرم، من نمی تونم چیزی بگم. چون برای مادر فرزندش زیباترینه

په پو یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 13:46 http://aski-ewin.blogsky.com

آمین

آیلین دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 12:19

چقدر زیبا تونستی حس همه مادرها رو بگی .
منم که برای دخترم دعا می کنم دقیقا می فهمه ، می گه مامان داری برای من خدا می کنی ؟
در جواب جمله آخر باید بگم که خدا برای هیچ بچه ای هم بی مادری رو نخواد ، من پارسال بخاطر تصادف بدی که داشتم تا یک قدمی مرگ رفتم اما خواست خدا بود که دوباره دخترم رو ببینم و علیرغم مشکلات جسمی زیادی که الان دارم روزی هزاربار خدا رو شکر می کنم که بچم بی مادر نشده .
مواظب خودتون و کوچولوتون باشین.

حس همه مادرها وقتی از فرزندشون می گن زیباست، چون این حس تنها حسیه که دروغ نیست و از تمام وجودشون برمیاد.
من هم همیشه دعام برای بچه های مادرها اینه که هیچ وقت مادرشونو از دست ندن. من این درد رو تجربه کردم و هر روز دارم تجربه می کنم. دردی که هر روز تازه تر می شه. خدا همیشه سایه سبزت رو بالای سر دخترکت حفظ کنه آیلین

الیا شنبه 9 آبان 1394 ساعت 14:36 http://eliabanoo.blogsky.com

خاوند حفظش کنه
تبریک میگم بخاطر داشتن این موهبت الهی

ممنونم عزیز. ان شاءالله خدا به همه زنها بچشونه این لذت و معجزه رو!

فاطمه باران پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 20:45

امین

مریم چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 09:55 http://40yeras.blogsky.com

چه قدر زیبا . خدا ان شالله همتونو حفظ کنه .
یادآوری نعمت ها نعمت ها رو بیشتر می کنه .
جواب نظرت رو تو وبلاگم خوندی ؟ واسه ترجمه .

بله! دارم سعی می کنم حتی سختی ها رو با یه نگاه دیگه ببینم.
مریم جون تخصصی هستند. اما حوزه ایه که برای مترجمین حاذقی چون شما راحته
من امروز یدونه شو براتون ایمیل می کنم. تا شمارو هم به زحمت بندازم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.