خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

شرح مراسم

- دیشب با اینکه 3 روز از تولدم گذشته بود تازه برادرها رو دعوت کردم. براشون ساندویچ مرغ و اسنک قارچ و پنیر درست کردم تا دایم توی آشپزخونه و گاز نباشم.

- تخمه شکستیم و پشمک حاج عبدالله و گز کرمان خوردیم. پفک و پاپ کورن هم فراموش نشد. بعد از حس ترکیدگی برای اینکه جا باز شود برای خوردن کیک، رقصیدیم. شال پُرسکه رقص عربی ام را  که هدیه فریماه بود و یه دونه چشم نظر هم بهش آویزونه، آوردم و خودم و برادرزاده ها با آن رقصیدیم. هرچند فقط یکیمون بلده حرفه ای عربی برقصه.

- چیز کیک فرانسوی برای شب تولدم پختم. با شکرهای نقره ای و طلایی تزیینش کردم و بعد از کلی تبلیغ که این سخت ترین نوع چیز کیک است و هرجا جز این مدل خوردین بدونین که یه چیزِ فیک و ساده و راحت دارین می خورین و اینی که من پختم کلی عشق توش جریان داره و کلی ازش لذت خواهید برد، از محصول نامبرده پرده برداری کردم.

- آرزوی شب تولدم رو بلند بلند قبل از فوت کردن شمع گفتم همه گفتن آمین و ایشالا.

- بین برادر وسطی و برادرزاده بزرگه یه خورده شکرآب بود که اونم حل شد.

-  صاحب دوتا بلوز خوشگل و چهارتا لاک و یه رژ و ریمل و و مبلغی پول و یه دسته گل شدم.

- منتظر تبریک تولد چند نفر خیلی بودم. که یادشون رفت. مهم بود برام اما اصلا اشکال نداره. آدم ها کلی فکر توسرشون میدوه که ممکنه چیزهای مهم جانبی رو از یاد ببرن. 

- امسال آروم ترم.

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 15:20

سلام عزیز دلم، خوشحالم برای این پست هنوز میشه کامنت گذاشت، تولدت بت یک عالم تاخیر مبارک باشه، امیدوارم هرسال این روز را با شادمانی در کنار خانواده گلت جشن بگیری. و عمر غصه ها تو‌دلت کوتاه باشه.

سلام مریم. ممنونم. خیلی لطف کردی.

آشتی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:20

با تاخیر مبارکه تولدت عزیز دلم.
به به چیز کیک! عاشششششششقشم!
حرفه ای رقصیدن چیه! تکون بده....تکون بده.... نشون بده!!!!!!!!

مرسی آشتی . مرسی.
پس یه چیز کیک فرانسوی الاصل هم طلبت!
منم دقیقا همین کار رو کردم

Zahra دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 21:18

Tavoldetttt mobarakkkkkk

ممنونم زهرا

نوا یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 01:16

تولد مبارک
چه تولد خوب و خوش وخرمی
خب ازین هنر اورجنال وفوق العاده برای ما هم پرده برداری کنین ما هم ببینیم

مرسی نوا جونم.
عکس انداختم ازش بذار ببینم چه جوری می شه عکسشو گذاشت.

آرام شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 16:59 http://adasak.persianblog.ir

خانومی میشه ازت خواهش کنم اگه اشکال نداره دستور چیزکیک خوشمزه و بی نظیر و منحصر به فردتو به منم بدی؟ اینجا تو آلمان رسمه همه خانوما کیک می پزن و من زیاد تو این کار سابقه ندارم. گویا ناچارم از تمرین و یادگیری و می خوام اگه ممکن باشه چون خودم خیلی چیزکیک دوست دارم، این مدل رو یاد بگیرم. ممنون می شم.

آرام عزیزم چه اشکالی داره. اول اینکه مطمئن باش می تونی اونم با مواد اولیه ی خوبی که اونجاس. عزیزم من رسپیمو از صفحه شف طیبه معمولا برمی دارم، چون خیلی بهش مطمئنم. اونم تو گوگل سرچ کنی چیز کیک شف طیبه، به راحتی می تونی با عکس و توضیحات کامل قدم به قدم پیش بری و یه چیز کیک عالی درست کنی.

آرام شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 16:56 http://adasak.persianblog.ir

آخجون آخجون اومدم بالاخره.
تولدت با تاخیر مبارک مامان سال سومی. انشالله در کنار هم شاد و سلامت و برقرار باشین.

متشکرم آرام.

میم پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 07:23 http://40years.blogsky.com

تولدت مبارک پ ، به به ان شالله تولد سالهای سال بعد با دل خوشی و آرامش

مرسی میم عزیز.

سحر یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 17:51 http://vcp7070.mihanblog.com/

خیلی ممنون واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
89618

خواهش می کنم. خواهش می کنم.

آفرین یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 16:26

تولدتون مبارک! همیشه به خوشی و دورهمی وجشن و سرور!
پس کو عکساش؟

مرسی آفرین جونم. راستش من تو گذاشتن عکس تنبلم. اما اگه تنبلی بذار چشم می ذارم.

پرستش یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 16:20 http://khoda15.blogsky.com/

سلام...تولدت مبارکککککککک

سلام. مررررسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.