خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

ما این روزها با هم یکجور لج پنهان داریم

مثلاً با هم خوبیم، قلبی هم خوبیم، دو ست اشتنمان خوش رنگ و لعاب نیست اما! دست کم هنوز هست. با این همه نسبت به هم لج پنهان داریم.

مثلاً اگر بگویم : چرا زباله خشک رو توی کیسه ی زباله خشک ها ننداختی؟ چیزی نمی گوید، اما موفق شده پنهانی لجم را در آرود.

یا اگر بگوید: بازم یادت رفت برق دستشویی رو خاموش کنی . یه جوری لجش در آمده.

یا من حرف بزنم و چیزی بخواهم او نمی شنود. در اصل خودش را زده به کری و اینطوری با لجم در آمده. موقع بیرون رفتن شلوارش را غنچه می کند و همان طور می گذارد وسط هال، وقتی می آید جورابش را از توی هال گوله کرده و سپس پرت می کند جلوی آشپزخانه! یا در نهایت ادب که باشد می آورد می اندازد جلوی ماشین لباسشویی. جلوی ماشین نه توی آن!

یا اگر بگویم کتری جوش آمده شعله را کم؛ با وجود ایکه می دند باید دو پیمانه هم چای دم کند با هزار غر و ادا تنها شعله زی کتری را کم می کند.

اینطوری و با هزار مدل کار لج درآر دیگر او لج مرا در می آورد.

من هم می توانم جلویش ناخن بجوم، غذای تکراری ارائه کنم و اصلاً اصل سکیوریتی بودن را  به زعم او رعایت نکنم. و یا؛ هر چه فکر می کنم چیزی بیش از اینها نیست.

اوه خدای من، چقدر او در لج در آوری موفق عمل کرده تا حالا و من در دوست داشتن چنین لج درآری تا حالا موفق بوده ام!

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده مشهدی شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 19:04

مردا 57897655 سالشون هم بشه مثل بچه ها لج در میارن

این رقم سنی رو الان از کجا آوردی؟

نوا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 02:29

البته که به گمان من مردان پیروزان میدان لج دراوری هستند
موفق تر وظریف تر عمل میکنند

آره متاسفانه ببین من چند تا تونستم از لج در آری هاشو اسم ببرم تازه این همش نبود حالا برای خودم باید بشینم فکر کنم

مریم یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 16:08 http://marmaraneh.blog sky.com

چه لج تو لجیه، سخت نگیر میگذره با همه این لجبازیها

بله و البته هیچکی به روی خودش نمیاره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.