خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

تا دیرتر نشده تولدت مبارک گل باغا

دختردایی وقتی باردار بود بابابزرگ هنوز بود. یه روز که می خواسته حال بچه رو از دختردایی بپرسه، گفت: حسن آقا خوبه؟ دختر دایی با تعجب پرسید: حسن آقا کیه بابابزرگ؟ دایی خندید و گفت: پسرتو می گه.

اگه موقعی که من کونوسچه رو حامله بودم هم حتما اسم اونم می ذاشت حسن آقا. از این رو گاهی برای کونوسچه تو خونه می خونم: حسن آقا،گل باغا، باغ بالا، باغ پایین...


حسن آقا؛ گل باغا، باغ دنیا، فراموشی تو مرامتون نیست که هست؟! رنگ دنیام رو داری می بینی مهربون؛ نمی خوای عجله کنی یه ذره، عمر داره خیلی سریع تر از تصورم می گذره و من هنوز تو خواستن چیزای کوچولو و پیش پا افتاده به زعم خیلی ها غصه می خورما. نمی خوای واسطه گری کنی و یه ریشی برای ما گرو بذاری؟!

یه تیکه کیک به من نمی رسه؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
سر سبزی دشت یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 13:03

سلام با وبلاگت تازه اشنا شدم همه رو خوندم رسیدم به اینکه اومدی تو بلگ اسکای چه خوب کردی چون بلاگفا تکلیف خودش رو نمیدونه حالا یک سوال داشتم تو یک متنی که نوشتی احساس کردم که که همسرت داره بهت خیانت میکنه درست متوجه شدم یا نه برام توضیح بده لطفا امیدوارم که اشتباه متوجه شده باشم

سلام عزیزم
خوش اومدی.
نه عزیزم اشتباه برداشت کردی

لیلی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 15:52 http://lilimeysami.mihanblog.com/

دلم برای نوشته هات تنگ شده بود، پسرگلت را ببوس، شاد و خرم باشی. ضمنا منم از بلاگفا به میهن بلاگ اسباب کشی کردم و این آدرس جدیدمه، من شما را با اجازه لینک کردم اگه دوست داشتی من را هم لینک کن.
http://lilimeysami.mihanblog.com/

سلام لیلی
ممنونم. چه خوب حتما این کار رو انجام می دم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.