خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

حالا که دارم کم کم به این خونه عادت می کنم

بابا من کلا خیلی آدم سستی ام. الان چیکار کنم؟ بعد این همه وقت تازه بلاگفا دوباره راه افتاد البته اونم هنوز یه جاهاییش می لنگه.

الان به نظرتون برگردم سر همون خونه زندگیم یا نه؟ اگه برگردم پر رو نمی شه؟! اگه برنگردم نامردی به خونه ام نیست؟!

خوب حالا می بستین یه دفعه دیگه این چه کاری بود!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
پرنده ی گولو چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 10:14

سلام
من فکر میکنم یه کم به این وبلاگت هم فرصت بده
اینجور نباشه که فقط چون اون خراب بود اومدی و حالا که اون تقریبا درسته اینجا رو ول کنی

سلام عزیزم
آره الان نسبت به اونجا بی اعتماد شدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.