خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

پیر شدم، پیرِ تو ای جوونی

به دردها دقت می کنم. فکر کنم این  موردشامل اغلب آدم ها بشه که وقتی یه جایی از بدن درد می گیره، بقیه اعضا انگار ایستادن به تماشا تا اون عضو تکلیفش معلوم بشه. معمولا درد نمی گیرن، مواظبت می کنن از خودشون تا اون عضو -درد داره- حالش خوب بشه بعد دردهاشون یادشون میاد دوباره.

از صبح گوش درد دارم. بنا  براین قاعده الان فقط گوش درد دارم.

قاعده ی دنیا هم انگار این شکلیه.  آمدن دردها به نوبت. پشت سر گذاشتنشون و برخورد با بعدی. اون آرامش و شادی بینشون هم کمک می کنه نفس تازه بشه برای باقی

 

پ.ن: عنوان بی ربطه. فقط داشتم گوشش می دادم.می گم داشتم؛ چون الان دو تا آهنگ ازش عبور کرد.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرین سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 23:15

سلام عزیزم خوبین؟ من خیلی دوست دارم خوندن اینجا رو و دلم میخواد هر بار صفحه رو باز میکنم نوشته باشی

سلام مهرین
ممنون به خاطر این همه لطفی که به اینجا داری

آزاده شنبه 18 خرداد 1398 ساعت 13:06

خوبه که بازم داری مینویسی
هر روز بهت سر زدم اینجا
گیلانشاه خوبه؟

ممنونم که سر میزنی. خوبه شکر

سپیده پنج‌شنبه 16 خرداد 1398 ساعت 02:55 http://otagheaabi.blogsky.com

دردهاى پوستى کجا...

متوجه نشدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.