خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

همین پنج شنبۀ گذشته

چهارشنبه عصری که گذشت رفتیم ولایت! با خودم کنار آمدم که هوا گرم است و شرجی و مرطوب. اصلا این قدر ذوق و هیجان داشتم که تمام این ها رفت به حاشیه!

پنج شنبه صبح که پاشدم رفتم سر مزار مامان! یک دبه خالی کنار شیر آب بود! پرش کردم و رفتم شستم همه مزارهای فک و فامیل را . از مامان شروع کردم و رسیدم به پسرخاله، هوا گرم بود و پسرم هم کنارم ایستاده بود. نمیشد بنشینم و دل سیر حرف بزنم باهاشان! همانطور که دبه آب را می ریختم روی مزارش سلام کردم و گفتم: امروز دامادی تنها برادرت است! چقدر دوست داشتم روزی گوشه ی سفره عقد را بالای سر تو می گرفتم! در لباس دامادی برق خنده و نگاهت قند توی دلم آب می کرد و شانه ات را می بوسیدم برایت آرزوهای خوب خوب میکردم مثل خواهری که هرگز نداشتی! اما امروز می رویم که دامادی برادرت را جشن بگیریم!

 

هشت تیر امسال برای خانواده مادری من شبی بود پر از شادی! دو عاشق بی نظیر و بی نقص بعد از دوازده سال با هم یکی شدند! دوازده سال زمان کمی نیست برای با هم ماندن، به پای هم ماندن!

جای خیلی ها خالی بود! مامان، بابابزرگ، عزیز و «ص» به عنوان تنها برادر داماد! اما ما سعی کردیم این خالی بودگی برای خاله وسطی زیاد به چشم نیاید!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
زن کویر سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 10:35 http://zanekavirrr.blogfa.com

چه عاشقانه ماندگاری
روح مادر عزیزت شاد باد و عمرت طولانی و پر سلامتی

سپاس!

nisa شنبه 17 تیر 1396 ساعت 15:34 http://nisa.blogsky.com/

خدا مامان مهربونت را رحمت کنه.
عروسی دایی جان هم مبارک باشه. همیشه جمعتون به شادی و عروسی عزیزم.

ممنون نیسای مهربونه
البته جشن پسرخاله جان بود

مریم جمعه 16 تیر 1396 ساعت 23:04

انشالا که روزهای زندگیت پر باشه از اتفاقهای خوب.
۱۲ سااااال!!!!چقدر با اراده. مبارکشون باشه الهی.

ممنونم!

نرگس پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 09:51 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم خدا همه عزیزانت رو رحمت کنه ، چه عشق قشنگی دوازده سال به پای هم صبر کردن عشقشون پایدار ومانا چه کار خوبی کردین خدا دلتون رو شاد کنه

ممنون نرگس، ممنون

مامان امیرعلی و نسترن چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 08:20

خداراشکر
اتفاقا عروسی خواهرکوچبیکه منم بودش
خداراشکر اینا هم عاشق و معشوق بودن و متاسفانه جای مادرم خااالی بود. روح تمامی مادران سرزمینم شااااااد آمیییییییین یا رب العالمین

ایشالا که خواهر کوچیکه خوشبخت بشه، شما هستی کنارش و این خودش یه دلگرمی بزرگه

پروانه سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 16:50 http://zangezendegi.blogsky.com

سلام همیشه به عروسی،منم به تازگی وبلگ زدم برای خودم دوست داشتین بخونین

سلام پروانه، فکر نمی کردم دیگه کسی وبلاگ بسازه هنوزم، حتما میخونمت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.