خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

همین فردا

- من کلا آدم رویاپردازی هستم. وقتی می گم رویا پرداز یعنی خیلی رویاپرداز ها!

مثلا من حتی جزء به جزء اتاق های خونه مورد علاقه ام رو می دونم چی به چیه. رنگ پارکت ها، متراژ خونه، اندازه بالکن، اندازه پنجره، رنگ دیوارها، رنگ مبل ها و پرده ها. حتی اینکه تو کدوم خیابون باشه ! تو خیال و رویا و اون ابرهای بالا سرم هر روز چکشون می کنم و یه چیزی رو کم و زیاد می کنم. تازه بعضی وقت ها تصمیم می گیرم رنگ مبل های خانه خیالیم رو عوض کنم. بعد به عوض کردن رنگ و رویه کوسن ها رضایت می دم. یه وقتایی می شینم و کارها و درخواستهام رو از خداوند و کائنات به کاغذ میارم و تاریخ می دم بهشون. به چندتاشون که خییییلی کوچولو بودن بعد دوسال رسیدم. خدایا لطفا به بقیه اش اینقدر زمان نده چون ممکنه اینقدر خیال پردازی کنم که وقتی به خود واقعیش می رسم دیگه اونقدر برام جذاب نباشه.


- روز دفاع مشخص شده!  تنها یک روز باقی مونده. من روز چهارشنبه 21 بهمن (یعنی همین فردا صبح)دفاع می کنم و تمام.

- لطفا انرژهای مثبتتون رو دریغ نفرمایین.

نظرات 9 + ارسال نظر
په پو چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 13:32 http://aski-ewin.blogsky.com

منتظر خبرای خوشتیم

الان میام

په پو چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 13:31 http://aski-ewin.blogsky.com

صبر کن بشمارم. یکی حیاط. دو راهرو. سه هال. چهار آشپزخونه. پنج اتاق خواب. شیش اتاق خواب از نمایی که بالکن توش معلوم باشه!!!! هفت اون یکی اتاق خواب.
یه دفتر نقاشی داشتم تا همین چند وقت پیش. مال کلاس پنجمم بود. دادمش یه خواهر زاذه های توتو. اونا خیلی نقاشی دوست دارن. الان خونه م پیش اوناس!

چه جالب. کلی وقت می ذاشتی ها!

honey سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 23:46 http://honryjoon.blogsky.com

وای چقدر روز دفاع ادم خیالس جمع میشه
ممکنه دا را ایراداتی بگیرم خب بقول خودشون وظیفشونه شما ناراحت نشید که کارتون عیبی داشته
بگید چشم و بعد فقط طبق نظر استاد راهنما عمر کنید)تجربه شخصیم بود
بعد از دفاع تا چند روز احساس فراغت میکردم اما خیلی زود دلتنگ شدم برای دانشجویی
البته من یه مادر نبودم یه دانشجوی مجرد بودم که بی تعهدی دانشجویی واسش لذت بخش بود خیلی زود دلتنگیم رو با تدریس تو دانشگاه پوشش دادم
امیدوارم شما برودی خبر از طی کردن مراحل بالا تر و کارهای مورو علاقتون بدید
موفق باشید بانو

با مراسم دفاع آشنام. چون قبلش پنج شیش تا جلسه دفاع رفتم.
اما راست می گی هانی. من کلا آدمی ام که استرس های شب امتحان رو دوست دارم.
ممنونم.

فاطمه باران سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 22:47

وای سرن جون تو حتمن موفق میشی
به پسر گلتم بگو برات دعا کنه دعای بچه ها زود میگیره

مرسی.
چشم بهش می گم. همراهمه البته!

مریم سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 17:04 http://40years.blogsky.com

سلام بانو سرن جان
قطعا موفق می شی و خبر خوش ت رو فردا شب واسه ما می نویسی .
توکل به خدا .

سلام مریم عزیز
ممنونم. حتما فردا میام و میگم چند شدم.

په پو سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 12:55 http://aski-ewin.blogsky.com

برو به جنگش. تو می تونی...
حالا اینو گوش کن! من حتی نقاشی خونه ی خیالیم رو کشیده بودم! حیاط و راهرو و اتاق خوابها و هال و آشپزخونه و کل وسایلشو!


چه جالب. چند صفحه شده بود نقاشیت؟

نیسا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 10:51 http://nisa.blogsky.com/

منم رویا پرداز خوبی هستم ولی نه به این دقت شما!!!
برایت از صمیم قلبم دعا می کنم. مطمئنم که با خبرهای خیلی خیلی خوب می آیی و ما را خوشحال می کنی.
بی خبرمون نذار. موفق باشی. ♥♥♥

ممنون از دعای پر لطفت نیسا.
چشم حتما فردا شب می نویسم چند شد نمره ام!

مشتاق سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 10:01

به سلامتی

ممنونم. سلامت باشین!

مگهان سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 02:00

عین خودمی در زمینه رویاپردازی سرن:)
خیلی شبیهیم از این روی..



+ دو روزه هی می خوام برات کامنت بطدارم که دفاع چی شد؟ میدونم که همه چیز عااالی پبش میره و نمره کامل میگیری و میای بهمون خبر میدی ^-^

چه با مزه!

امیدوارم مگهان!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.