خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

دوتا چشم رطب داری از عشق همیشه تب داری

برای من خاطره ی اولین عاشقانه بود خواندنِ ترانه ی کولی راس ساعت هشت هر شب وقتی به ماه نگاه می کردم 

حالا خواننده اش از دنیا رفت و رفتنش دَنگی است در ذهن که چقدر از آن عاشقی گذشته ! اوووواَه  چقدر مو سفید شد ، چقدر خط  به چهره  افتاد چقدر دور شدم از آن دخترک سفید که از خوردن داروهای اعصاب ورم کرده و گم گشته به نظر می رسید .  کال و حیران بود اما عاشقی را چه بدیع نواخت. 

«آدم می ترسه بنویسه »… 



نظرات 5 + ارسال نظر
مریم جمعه 24 آذر 1402 ساعت 17:30 https://marmaraneh.blogsky.com/

یک دنیا خاطره داریم با این دونه دونه آدمها که میرم. نمی‌دونم خاطرات این سالها که خالی شدیم از هنرمند، چطوری ساخته میشه

دقیقا
من به ویژه با یه دونه از آهنگاش خاطره دارم اساسی
میخ شده تو ساعت هام

دوستت سه‌شنبه 21 آذر 1402 ساعت 22:34

ای وای می‌فهمم.
اون دختر سفید ورم کرده از قرص

می دونم که تو‌می فهمی

دزیره چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 10:03 https://desire7777.blogsky.com/

منم خیلی دوستش داشتم و با اهنگاش خاطره دارم

حیف از آدمی

آشتی دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 14:27

سلام سرن عزیزم. منم قلبم شکست وقتی شنیدم شاهرخ رفته. منم عاشق این اهنگشم. کلا چند تا اهنگ داره که خیلی دوست دارم.
خدا رحمتش کنه.

سلام آشتی سلام
سرت سلامت
دیگه خاطره بازی ها مون دارن بسیار میشن

نرگس دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 09:50 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزن خوبی سلامتی
پسرگلت خوبه
امسال هرچی هنرمند بود از بینمون رفت
شادیهات روزافزون قلبت پراز گرما ونور

سلام نرگس جانم
خوبیم شکر
جاشون خیلی خالی میشه به دنیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.