خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

پنجره تازه

من و پسر جان الان ساکن یه سوییت خیلی کوچولو و قدیمی هستیم. قدیمیه اما انرژی خوبی توش در جریانه!

دلیل نبودن این چند وقتم بیشتر جابجایی بود و کارهای بعدش! با اینکه دست تنها بودم و خیلی خیلی و فراتر از تصورم با بچه ای که ده روز تمام تب داشت و بی حال و حوصله بود و بغل می خواست سخت تر از اونی شد که باید، اما تموم شد!

هنوز همه چی سرجاش قرار نگرفته. برادرها اومدن کمک، اما همچنان کارهای مردونه ای هست که انجام بشه! یکیش نصب میله پرده و لوسترهاست، و چون خونه خیلی کارهای ریز و درشت داشت و داره اینها انجام نشدند. دیگه عجله ای ندارم

مانیتورم درست پشت پنجره است و من همینجوری که تایپ می کنم درخت های قشنگ انار و خرمالو و یک انجیرچه ی بامزه پیش رویم است که پر انجیر است

 




نظرات 12 + ارسال نظر
مریم شنبه 12 آبان 1397 ساعت 08:39 http://marmaraneh.blogsky.com

جابجاییت مبارک باشه بانو، کارهای مردونه و زنونه خونه هم تموم میشه، مواظب حال دل خودت و پسرکت باش

ممنونم مریم عزیزم. چشم تمام سعیم رو می کنم

آدینه پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 17:51

مواظب هم باشید

به روی چشم آدینه عزیز دل

مهرین جمعه 4 آبان 1397 ساعت 22:50

شبها بعد از خوابوندن پسرها به اینجا سر میزدم اما خبری نبود خوشحالم که خبری از خودتون دادی

سلام مهرین، ممنونم که سر می زنی. پسر نازت در پناه خدا

مهرین جمعه 4 آبان 1397 ساعت 22:48

سلام عزیزم
امیدوارم روزهای خوبی در انتظارتون باشه

سلام سرن جان خوبی؟ مهسا هستم از وبلاگ بهانه های کوچک خوشبختی... چند سالی بودن و نبودن تو عالم مجازی قاطی شده بود و وقتی برگشتم تقریبا هیچ کسی را پیدا نکردم جز شما و دو نفر دیگر... وبلاگت را خواندم احساس کردم که اتفاقی افتاده و تنها شدی و.... یادم هست خیلی دوست داشتی بچه دار بشوی و یادم هست که چه قدر خوشحال بودی که مادر شدی و یادم هست که همسرت همیشه کنارت بودند .... پست های سال قبل را هم خواندم و نگران شدم . خوبی؟

سلام مهسای عزیزم، سلام
چقدر خوشحالم از دیدن پیامت عزیزم
خوبم عزیزم، ما هنوز با همیم اما دور .
به انرژی مثبت و دعای عزیزانمون هم خیلی نیازمندیم که این دوری زودتر به پایان برسه
دوستت دارم یکم بیشتر بنویس

فتانه یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 16:19

امیدوارم همیشه همه پنجره ها براتون رو به نور و امید باز بشه.

ممنونم فتانه و آمین

دایان پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 21:59

خانه نو مبارک سرن جان.خسته نباشید.انشالله تنتون سالم باشه و دلتون خوش.

مرسی دایان. تو دوره نوجوانی یه دایان می شناختم که خیلی زیبا بود، تو رو همون شکلی تصور کردم اسمت رو دیدم

واگویه که قبلا وبلاگ داشته پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 18:40

خانه نو مبارک
إن شاء الله مرد خونه از سفر برگرده

مرسی عزیزم

مخمور پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 16:49 http://mastoori.blogfa.com

سلام
آخ الان معلومه که از دعوتت کلی هیحان زده شدم و لپام گل انداخته
به دیده منت . در اولین فرصت می ایم و کلی گپ بزنیم
دارم آبروداری می کنم و نگم یالا ادرست بفرست

عزیز دلی مخمور نازنین.
به امید دیدار به زودی

نرگس پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 11:33 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم خانه جدیدت مبارک خانه که مهم نیست مهم دل آدمه که باید بزرگ باشه که دلت به وسعت دریاست از پنجره وزیبایی هاش لذت ببر بقیه چیزهارو خرد خرد درستش میکنی ایشالا همیشه شادو سلامت باشی خودت وپسر نازنینت

سلام نرگس جان ، چقدر تعریف دلچسب و زیادی بود

مخمور چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 10:13 http://mastoori.blogfa.com

همان طور که خودش وعده داده ان مع العسر یسرا
با هر سختی آسانی هست
بسیار خدا رو شاکرم که حال بد تمام شد و نسیم آرامش و نشاط قرار است از این پنجره تازه بوزد و مستت کند

آمین مخمور آرام جانم. چقدر عالی که اینجا سر می زنی
باید بیایی یه روز اینجا تا با هم چای بخوریم

عابر سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 09:41

به سلامتی و به دل خوش بشینی توش عزیزم کلی خاطره های خوب براتون بسازه

ممنون و امیدوارم عابر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.