خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

از نفس افتاده بودم بودم اومدی!

ساعت 4 عصر بود فکر کنم! دوازده سال پیش، عصر یک روز زیبای اسفندی بود! محضر سرکوچه بود، لباسمو پوشیدم و با برادرا و بابا رفتیم سمت محضر! خیلی های دیگه رو دوست داشتم باشند و نبودن، حتی دوست داشتم جور دیگه ای برگزار میشد و باز هم نتونستم دلبخواهم رو تفهیم کنم و به خودم می گفتم اونچه که اهمیت داره چیزهای دیگه اس، اینا همشون در کترین درجه اهمیت قرار داره! اشتباه می کردم راجع به چیزهای به نظر بی اهمیت! با وجود تمام کاستی ها و عدم وجود تمام دلبخواه هایم، شاد بودم! به معنای واقعی کلمه از رسیدن خوشحال بودم!  به زعم اغلب آدم های اطراف، یه روزی بود مثل دیروزی که گذشت! اما برای من و مورس و شاید بیشتر برای من، رنگ و روی همه چی متفاوت بود! ما رفتیم زیر یک سقف بعد از نزدیک پنج سال با هم بودن!

چه روز هایی که دیدیم! با احتساب آغاز دوستی تا امروز 16 سال می گذرد! چه کارهایی که می خواستیم انجام دهیم و نشد! یا نتوانستیم! زندگی روال خودش را همچنان در پیش دارد !

 

با این همه گاهی فکر می کنم اگر تمام این سال ها تو نبودی و کسی دیگر بود چه؟! تهش به این می رسم که نه؛ نمی شد! بی تو نمی شد!

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 00:53

عیدت مبارک عزیزم

نوروز شما هم فرخنده

مارال یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 15:43

عزیزم سال نوت پیشاپیش مبارک برات بهترین ها رو می خوام

سال نوی تو هم مبارک و فرخنده مارال جان! شادی برات آرزو می کنم

الهام دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 08:04

تبریک میگم از صمیم قلب، عشقتون مستدام و پسرک زیر سایه شما بزرگ بشه. الهی آمین

مرسی الهام
آمین

سارا پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 13:42

سرن عزیزم؛ امیدوارم خوشبخت و عاقبت بخیر باشی. روزت هم مبارک گلی

ممنون سارای مهربان!
روز تو هم مبارک

مارال چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 12:56

عزیزم مبارک باشه اون جمله آخرت ته ته همه حرف های عاشقانه بود امیدوارم هر روز بهتر از قبل باشه براتون و به همه آرزوهاتون برسید.

مرسی مارال عزیزم؛ من هم سخت امیدوارم!

نیکو سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 02:03 http://khaneyeabiema.blogsky.com

تبریک میگم ۱۶ ساله شدنتون رو خوبه که باهمین قدر چیزی رو که بهش خواستی ورسیدی رو بدون

متشکرم نیکو! سعی می کنم قدر دان باشم!

عابر دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 15:47

مبارک باشه و ثمره این زندگی و عشق الهی 1000 ساله بشه.

الهی آمین

نرگس دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 14:40 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیز سالگرد ما شدنتون مبلرک ایشالا همیشه در کنار هم شادوسلامت باشید

سلام نرگس مهربون! متشکرم!

نرگس دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 14:37 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیز سالگرد ما شدنتون مبارک ایشالا سال های سال خوب وخوش باشید درکنار هم

مخمور دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 09:00

سرن عزیزم
سلام
امید که این روز را سالهای سال به شادی یاد کنی و سرتاپای وجودت غرق شور و شعف شود از یادآوریش

متشکرم مخمور جان!
من هم امیدوارم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.