خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

بارون عزیز ریز و بی وفقه میباره

مادر و پسری از یک ویروس سرما خوردگی حرکت می کنیم در آغوش ویروس بعدی! رسما پدرمون دراومده از وسطای پاییز!

دیگه تسلیمم! فردا میریم هر دومون دکتر! هر کاری کردم آنتی بیوتیک نخورم نشد!

دوستی امروز گفت: طب سنتی معتقده بیماری های ریوی از دلتنگی های عاشقانه میاد! این که واقعا طب سنتی اینو گفته یا نه خودمم نمی دونم!

یا شنیده ام که تیرویید حاصل اشک های فرونریخته است! حتی اگر راست هم نباشه پر بیراهم نیست!

نظرات 6 + ارسال نظر
مارال چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 22:41

امیدوارم همیشه تنتون سلامت باشه عزیزم

مرسی مارال!

رهـا شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 16:00 http://rahayei.blogsky.com

ان شالله زودی خوب شید.

ممنونم

سارا شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 16:47

یه روزی از راه میرسه که خوشبختی و میشینی از این روزها برای کسی که تو اوج مشکل هستش تعریف می کنی و میگی این روزهای سخت میگذره و روزهای خوب از راه میان. مطمئنم. اون روز یادم کن

مرسی سارا! مرسی

نرگس شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 14:10 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم بلابدور باشه ایشالا که زودتر حالتون بهتر بشه نگرانتون شدم

سلام نرگس، جای نگرانی نیست عزیز مهربون! کم کم روبراه میشیم

مخمور شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 09:18

در مورد تیترت هم شاعر میگه
همه میکن لطافت بارون
من میگم عشقبازی زمین و اسمون

مخمور شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 09:17

سلام سرن جانم
اون دوست بسیار درست گفته
کتابی هست از یک نویسنده بسیار معتبر که فکر کنم شاید اسمش شنیده باشی به اسم لوییز هی . این خانم کتابی دارند به نام شفای زندگی که در پنجاه سال اخیر به چاپهای متعدد رسیده است . توصیه می کنم این کتاب بخون .

سلام مخمور
مرسی که منبعش رو بهم معرفی کردی! به توصیه ات هم حتما عمل میکنم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.