خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

این ویژگی همیشه عیان و شاید ژنتیک ما!

عمه کبری سومین عمه ام است، خیلی مهربان است خیلی زیاد درست مثل باقی عمه ها! ویژگی خوب اخلاقی کم ندارد عمه کبری؛ مثل غمخوار بودن، همنشین خوب بودن و خوش صحبت بودن، آواز خوب خواندن، غذاهای خیلی خوشمزه پختن، دست و دلباز بودن، غصه خور همه بودن حتی اگر تنها کار ممکن باشد که بتواند برای کسی انجام دهد، دوست خوب بودن، و حتما حتما مادر خوب بودن!

اما یک ویژگی دارد که فکر کنم بین تمام خواهر و برادرها بارز است ولی عمه کبری مدلش خیلی دیگر ترد و شکننده تر به نظر می رسد، آن هم راحت گریه کردنش است! در هر حالتی و با هر اتفاق احساسی حتی نامحسوسی، راحت گریه می کند!

بیشتر دارم شبیه عمه کبری می شوم در این ویژگی، خیلی خیلی راحت گریه می کنم، حتی برای چیزها و لحظه های اصلا گریه ندار، گریه می کنم و هی با خودم می گویم که چی مثلا؟ الان آخه وقت گریه است؟ اما باز گریه می کنم.

مثل دیشب که پسرچه از شادی دیدن خاله افسانه بالا و پایین می پرید، گریه ام گرفت!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مارال دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 23:15

امیدوادم فقط بخندی سرن عزیرم.چقدر دلم عمه کبری خواست
راستی وب و باز راه انداختم

ممنونم مارال! عمه جان رو من هم زیاد نمی بینم متاسفانه! اما پرم از خاطرات خوب ازش!

چه کار خوبی کردی

بیضا پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 11:37

سرن جون این یک ویژه گی عالیه که راحت و بدون رو درواسی بتونیم گریه کنیم.
والله دیدن خوشی فرزند بدون شک گریه داره، خودم هم وقتی بچه هام خوشحالن و یا حتی غذا درست و حسابی میخورن احساساتی میشم

بیضای نازک دل من!

نرگس پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 10:21 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم این یه ویژگی خاص وخوبیه که شما داری احساساتی بودنت اینطور عکس العمل نشان میده از بس که قلب مهربونی داری قدر بدون ایشالا همیشه سلامت باشی

سلام نرگس عزیزم!
ممنون از لطفت! اما آدم های مثل من که ا احساس تصمیم های بزرگ می گیرند گاهی هم خیلی دچار تغییرات ناخواسته توی زندگی میشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.