خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

جمعه از تو می گم!

یکی بود تو گذشته ام که خیلی دوستش داشتم، خواهر بود برام، خیلی وقت ها و جاها خواهری رو تموم کرد برام، اینقدر با هم رفیق و یار غار بودیم که فکر می کردم اگه مامان ندارم اونو دارم؛ اما تهش نمی دونم چی شد که‌ بد دلی از من شکوند، از هممون؛ حالا همه ی اینا رو گفتم که بگم کونوسچه ای که شد لقب پسرم، از اون اومد! به هر بچه ای که دوست داشت با لحن بچه گانه و در حال بادکش نمودن بچه ی مذکور می گفت: کونّوس ( ن با تشدید

بعدم که یه خاله ی مهربون تهش یه "چه" گذاشت و شد کونوسچه!

چقدرم القاب داره از الان پسر، اولِ اولش کنجد بود، چون برای من اون تخمک مثل کنجدی بود افتاده تو ظرف عسل و چسبیده و جدا شدنی نبود که نبود!

بعد شد گیلانشاه! اینم به خاطر روحیه نصیحت گونه ی من در ابتدای مادری بود، بعد کونوسچه؛ بعد از اون هم پسرم!

ازم یاد گرفته تو خونه راه میره می‌خونه: بلا می سری، تاجِ می سری! ( درد و بلات به جونم، تاج سَرَمی) اینو من برای اون می خونم، اون نمی دونم واسه کی!؟

جمعه تولد شاه پسرمه، یادم بمونه از کارها و دوست داشتنی هاش اون روز بیشتر بگم!

 

پ.ن: شهرزاد هر روز دلم می خواد بهت میل بزنم و تنبلی زورش بیشتره از من در روشن کردن کامپیوتر خونه. اول ازت بخوام چندتا کتاب بهم معرفی کنی، البته یکی بود که‌ معرفیش کرده بودی نمی دونم "چی چی زده" بود و یادم نمیاد، دوم اینکه این دخترت شبیه کیه این همه خوشگله، خوشگله ها! به ویژه چشماش! یه روزی یکی پیدا میشه که خودشو واسه اون خنده بکشه! البته نه که پیدا شدنش مهم باشه ها! میخوام بگم چقدر خنده ی خنده ای داره!

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مارال پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 17:12 http://maralvazendegi.blogfa.com

تولد عشق کوچولوت مبارککککک
منم از این دوستایی که تهش بدجور آدم و زمین می زنن تجربه کردم متاسفانه

درد دارد! این طور زخم ها عمیق درد دارد!

سارا پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:25

سلام. منظورتون از شهرزاد وبلاگ خوابهایی که تعقیبم می کند هستش؟
خیلی وبلاااگ خوبیه.

سمیرا پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 07:51

تولد گل پسرتون مبارک

ممنونم سمیرا

مهرنوش چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 20:36

فدای تو و پسرکت یه جا باهم(ندیده البته ها)

خدا نکنه مهرنوش جان

حموم زنونه چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 14:53

ای جانم به این گیلانشاه ...
تولدش مبارک و ما هم به انتظار خوندن ازش میمونیم

قربون تو دلاک جانم!

نیسا چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 12:33

پیشاپیش تولد آقاپسر خوشگل مبارک باشه.
از طرف خاله نیسا هم حسابی بوسش کن. مراقب خودت هم باش.

مرسی خاله نیسای عزیز!
بوسیدمش

الهام چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 09:33

پیشاپیش تولد کونوسچه مبارک
الهی هزارساله بشه کنار شما و همسر محترمتون

مرسی الهام! مرسی

ماهان چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 07:19 http://zooooom.ir

:)

پریا سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 16:59

سلام
یعنی بالاخره روم شد بیام بنویسم
صدبار خواسته باشم زنگ بزنم کمه بخدا
همش تنبلی میکنم
گفتی کونوس دلم رفت براش با اون لب و لوچه ی خوردنی اش

سلام عزیز جان و دل!
درک می کنم، سرت خیلی شلوغه! حق داری!
هر وقت وقت کنی بیایی گلبارون می کنی دنیامونو!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.