خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

از قابلیت های من!

 از جمله قابلیت های من اینه که  وقتی چشمام دارن کور میشن از خواب، بشینم و به چهره در خواب غنوده پسرم نگاه کنم و خواب از چشمام بره!

دیگه اینکه، همینجوری موقع خاله بازی کردن هی قربون صدقه جمله بندی ها و کلمه های نیاز به مترجمش بشم و هی هی بادکشش کنم و اونم نچ نچ کنه!

از همه بدتر این که چند دقیقه بعد از دعوا و بگو و مگو، اون یه کاری کنه که سفت بغلش کنم و بگم: عاشقتم به وضعی ، دوستت دارم بد مدل، همه رقم!  و اینچنین تر بزنم به سیستم تربیتی و آموزشی!

نظرات 2 + ارسال نظر
گیسو چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 13:51 http://monolog-ha.blogsky.com

اتفاقا مورد آخری که گفتید خیلی هم خوبه. روانشناسا تأکید می کنن اگه بچه کار اشتباهی کرد و دعواش کردید بعد از چند دقیقه حتما بهش بگید دوستش دارید. چون این تصور که والدین دیگه دوستشون ندارن برای بچه ها خیلی ویرانگره.
بچه باید بفهمه ناراحتی والدین از یه رفتار خاص بوده و علاقه شون کم نشده.
البته باید به بچه گفت که فلان رفتار رو دوست ندارید و ناراحتتون می کنه.

واقعا؟!
ممنونم، پس اینقدرها هم بی صلاحیت نیستم انگار!

مهرنوش چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 22:30 http://khurshidejavedan.blogsky.com

سپاسگزار مهربان مهرنوش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.