خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

خرتوخری ام با خودم!


دو سه هفته پیش همسربین خریدها یه بسته میگوی پاک شده برداشت و هر چی من بهش گفتم: باباجون من میگو دوست ندارم و بلدم نیستم باهاش غذای خوشمزه درست کنم به خرجش نرفت. که چی، کاری نداره برو سرچ کن یاد بگیر بذار بچه به خوردن میگو عادت کنه! اتفاقا خیلی هم خوشمزه اس! حالا هی سرچ می کنم، بعدش می گم اگه خوشمزه نشد و کلا از چشم پسرم افتاد چی؟ تازه اول هر هفته هم سراغ میگو ها رو می گیره که؛ پس کی می خوای یه شب یه میگوی خوشمزه بدی ما بخوریم؟!

راستش الان چند روزه که رفتم تو کوک کارهای خودم! دقت که می کنم و خودم رو بازنگری می کنم می بینم من تو هیچ چیزی پرفکت نیستم! اصلا هیچ وقت جدی آرزوهامو دنبال نکردم. یا اصلا عرضه دنبال کردنشونو دارم یا نه!؟ بذارم یه عمر فقط ادعا کنم که من استعداد فلان چیز و فلان کار رو داشتم و هیچ وقت نتونستم و نشدو نذاشتن که برم پی شون! گاهی می گم خوب اگه شروع کنم و وسطش با خودم بگم، اوه نه من این کاره هم نیستم چی!؟ جرات این که شروع کنم و وسطش ولش کنم، هم ندارم! نتیجه گیری امشب فعلا درباره خودم اینه؛ من آدم بزدلی هستم! البته این نتیجه ممکنه در شبهای بعد تغییر کنن رو بهبودی یا به وخامت! حالا تا بعد!

نظرات 9 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 22:02

تازه من دنبالشونم رفتم و موفق نشدم:دی
اعتراف می کنم که تو هییییچ کاری اونی که باید باشم نیستم. یک آدم بسیار متوسطم

ولی مطمینم میگوی خوشمزه ای میتونی درست کنی، نمیدونم تو دستور آشپزی اون خانومه میگو هست یا نه؟ ولی برو اسم yemalilar رو سرچ کن، من خیلی چیزاشو تجربه کردم خوب بوده:*

خوب این که دنبالش رفتی خودش کلی از راهه و نشون میده لا اقل شجاعتشو داری!
مرسی از آدرسش مگی!

دلربا دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 18:17

میگو روتوی ابلیمو ونمک وکمی سیر وپیاز رنده شده بخوابون وبعدش با پیاز وگشنیز سرخ کن .محشره..پسرک حتما خوشش میاد.

مرسی از رسپی ساده ات دلبرا! چشم حتما حتما امتحان می کنم!

سر سبزی دشت دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 10:19

سلام عزیز دلم خوبی صبحتون بخیر میگو برای بچه خیلی خوبه امتحانش کن شاید بچه خوشش بیاد اول میگوها رو بزار تو اب جوش دو دقیقه بجوشه بعد آبکش کن پیاز رو تفت بده بعد میگو ها رو بهش اضافه کن با پیاز وسیر تفت بخورن بعد رب گوجه رو بهش اضافه کن باروغن ویک مزرد چوبه ودارچین هم یک تفتی بخوره بعد بهش یک آب جوش اضافه کن بزار بپزه ونرم شه بعد که میگو ها پخت وبا سس گوجه اماده شد هم می تونی لای برنج بزاری وهم می تونی به صورت خورش با برنج بخوری یک مدل دیگه هم ی متونی سبزی پلو با این موادی که گفتم تفت بدی ولای برنج بزاری خیلی خوشمزه میشه فقط سیر وپیاز زیاد باشه تا بوی میگو رو بگیره من برای بچه ا م درست میکنم .

ممنون از وقتی که گذاشتی سرسبزی دشت!

شهره دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 06:22

تازه میخونمت.چه جللب این حسو منم دارم احساس های شما دقیقا مال منم هست.راه حل داری بگو بهم

اگر راهشو پیدا کردم حتما میگم شهره!

طاهره دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 01:06

خیلی سخت میگیرین،میگو یا خوب میشه که میخورین،یا نه،که یه دفعه دیگه دوباره امتحان میکنین.حتما تا حالا مهارتهایی زیادی تو زندگی بدست اوردین،نمونه ش شما وبلاگ دارید و خیلی ها ندارند.

مادربزرگ خدا بیامرز همسر به عروسش که مادرشوهر اینجانب هستن می گفت: عروس جان شما که داری زحمت پخت غذا رو می کشی یه جوری زحمت بکش که دیگران هم لذتشو ببرند!

مهرنوش یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 20:24 http://khurshidejavedan.blogsky.com

سلام.عزیزم یه کتاب معرفی میکنم میشه حتما بخونیش باور کن ضرر نمیکنی
از دولت عشق.کاترین پاندر
یلدت نره ها...قیمتشم کمه

سلام! مرسی مهرنوش! یادم نمی ره!

عابر یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 15:24

سلام، حتما آرزوهاتو دنبال کن ، حتما کارهایی رو امتحان کن ، مهم نیست که وسطس بفهمی این کاره نیستی یا ... ، من خودم این وقتها مدام تکرار می کنم گر به مردابی زجریان ماند آب ، از سکون خویش نقصان یابد آب، جانش اقلیم تباهی ها شود ، ژرفنایش گور ماهی ها شود

سلام عابر! یه همکاری داشتم که سه ترم ارشد رشته فیزیک، خوند اما تمومش نکرد و معتقد بود بی علاقه است و تازه اینو فهمیده! همیشه به این شجاعتش حسودیم می شد، من اصلا این قدرت رو ندارم!

نازنین یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 11:32 http://zendegiroozmare.blogsky.com/

سلام امیدوارم به زودی این حال نامعلوم به حال خوبی تبدیل بشه براتون، این پست رو بخون مطمئنم حالتو عوض میکنه و ترساتو میریزونه http://qalampar.blogfa.com/post-299.aspx از وبلاگ قلم پر، حرف نداره

سلام نازنین؛ سپاس!
می خونمش!

چگونه چاق شویم یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 02:41 http://goo.gl/4pmkvZ

خوب و جالب بود

واقعا چگونه چاق شویم؟!
این که کاری نداره!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.