خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

 تا سحر بیدار موندم با سر درد خیلی زیاد و چشمهایی که داشت از خواب کورمی شد تا برای آقای خونه ی روزه دار سحری گرم و تازه آماده باشه! میزرو چیدم، لیوان شربت رو آماده کردم و غذا رو کشیدم  و  رفتم آقای خونه رو صدا زدم و اونم گفت سحر نمیخورم، بدون سحر روزه میگیرم. نمی تونم پاشم! آی حرص خوردم!

الانم با پسر جان رفتن بیرون و من موندم خونه!  یکم خونه رو مرتب کردم. آب قطع شده و خونه گرمه! خون دماغ شدم و بند نمی یاد! الان یه فتیله گنده گذاشتم و هر چند دقیقه عوضش می کنم. از دیروز که بیرون رفتم حالم بده بدجور! من نمی دونم بهی چه جوری می تونه با یه هفته بی خوابی و امتحان و در حالی که فرداشم 30 تا مهمون برای افطار داره شب قبلش با دخترش پاشه بره استخر!؟ واقعا این همه انرژی رو چه جوری داره و کجاش ذخیره کرده؟!

معده برادر کوچیکه  میکروب داره! البته بیش از حد داره. طفلکی خودش به خودش می گه : ابو درد! تا شیش ماه باید آنتی بیوتیک مصرف کنه! خدایا حواست بهش هست دیگه!؟



نظرات 2 + ارسال نظر
دلربا دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 18:14

پنبه اغشته به ابلیمو داروی خون دماغه..فدای تو وگیلانشاه گلم

مرسی دلربا جونم! من از بچگی مشکل خون دماغ شدن رو دارم! آبلیمو هم چون میسوزونه بی خیالش شدم! خدا نکنه دلربا!

نیسا شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 14:54 http://nisa.blogsky.com

در مورد سحری درست کردن و نخوردن همسر، خیلی عصبانی شدم، از این به بعد اینقدر خودت را اذیت نکن، از شام برای سحر بذار اینطوری خدای نکرده مریض میشی.
ضمنا من در مورد میکروب معده، خیلی ها را دیدم با مصرف درست دارو و انتخاب پزشک خوب، خیلی عالی درمان میشن. نگران نباش. خیالت راحت، خدا حواسش هست.
ضمنا بابت آدرس قهوه فروشیه بسیار سپاسگزارم.

آره امشب اصلا ازش نپرسیدم! همون قرمه سبزی مونده رو اگه دوست داشت میخوره!
امیدوارم دکترش خوب باشه!
قابل شما رو نداشت عزیزم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.