خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

بچه دار میشن که نگن اجاقشون کوره!

-بعضی روزها تو زندگی هست که دوست دارم بیشتر 24 ساعت شبانه روز رو با پسرجانم تنها باشم!

از قضا و از شانس آقای خونه، امروز و دیروز از اون روزهاست! دوست دارم دیرتر بیاد!

- بعضی ها چرا نمی تونن دو روز تو خونه بشینن؟! طرف داره بچه شو می ذاره خونه ی یکی دیگه تا حتما حتما بره تئاتر! ساعت 7 تا 12:30 شب! بعد اون بچه تا اون موقع شب باید بیدار بمونه چون اگه بخوابه دوباره موقع خونه رفتن بیدار می شه و تا صبح گریه می کنه! البته گریه که نه، هوار هوار می کنه.تازه بد ماجرا اینجاست که این بچه به خاطر مشکلات نخوابیدن چندتا دکتر رفته و یه مدت داروی خواب آور بهش می دادن. حالا اینجور وقت ها معمولاً مادربزرگ بچه رو نگه می داشت. اما ایشون برای یه هفته رفتن مسافرت. واقعا اینقدر الان واجبه؟! بعد اینا از اون خانواده هایی نیستن که اهل تئاتر و کارهای فرهنگی باشند ها! صرفا جهت فانی! بله تئاتر هم می رن که یه فانی داشته باشن و البته بگن ما کار فرهنگی هم می کنیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرنوش دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 15:03 http://khurshidejavedan.blogsky.com

درک بعضی آدما واقعا سخته ...
ولی خب من همیشه سعی میکنم قضاوتی نداشته باشم حالا چ خوب چ بد

بله درک بعضی ها سخته، سخت تر وقتی که به رفتارهای منطقی تر از رفتار خودشون خرده می گیرن، یا دقیقا همون صفاتی رو زیر سوال می برند که خودشون دائم باهاش درگیرند!

نیسا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:38 http://nisa.blogsky.com

من خیلی از همین آدم ها را در اطرافم می شناسم. همیشه هم با دیدنشون ناراحت می شم، به نظر من آنها خودشون را از بهترین لذت زندگی شون محروم می کنند.
خدا شما مادرمهربون را برای کوچولوی خوشگلتون حفظ کنه. شاد باشی عزیزم.

اوووم... البته نیسا جون، منم معتقدم آدم گاهی باید زمانی رو به خودش اختصاص بده! مخصوصا مادرها! مثلا اگه یه هفته دیگه صبر کنیم و نتیجه بهتری حاصل بشه چرا که نه، مثلا تو اون خونه عمه بچه هم زندگی می کنه! خوب خیلی راحت میشد برنامه خواب اون طفلک رو بهم نزد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.