خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

بوی نم ذهنی!


-چند شب گذشته رو تا سپیده بیدار موندم! دقیقا وقتی سپیده سر می زد دیگه تسلیم می شدم! کتری رو روشن می کردم، چای دم می کردم و ساعت 6 صبح تازه می خوابیدم. همسر هم خودش بی سرو صدا صبحونشو می خورد و می رفت. بالاخره، همین الان ،که اینجام کارم تموم شد! وقتی کار می گیرم دیگه نمی تونم بخوابم تا انجام بشه.

تازه اون وسط مسطا هی دیدم، نه یه جوری انرژی دست و پاش بسته است انگار تو خونمون، خلاصه پاشدم و یه جابجایی اساسی کردم، خونه داری رو درست وسط کار باید به رخ می کشیدم و انجام می دادم و گرنه انگار نمی شد تمرکز کرد.

-روزها و شب های خیلی خیلی عادی ای رو سپری می کنیم. حس می کنم کم حرف تر و مهربان تر شده ام. خوددارتر شدم و سعی هم می کنم حرفی که باید همون موقع زده بشه رو همون موقع بزنم. البته سعی می کنم ها. چقدر موفق بودم نمی دونم. تقریبا هم هر کی سرش به کار خودشه جز در مواقع نیاز و لزوم.زیاد خوب نیست اما بد هم نیست.

دیگه اینکه، مطمئن بودم، مطمئن تر شدم، که هیچ کس امامزاده نیست، باورم رو نسبت به آدم ها مخدوش نمی کنم، اما اگر چیزی خلاف عرف و حتی اخلاق، هم شنیدم، شوکه نمی شم! اما باز هم اون آدم از نگاه من قابل احترامه. میگم: اون فقط درگیر یه ماجراجویی شده! زن و مردش هم اصلا برام فرق نمی کنه. تو این یاد گرفتن ها، موهای سفید با سرعت مضاعفی، مث یک کلونی، در حال گسترشند، که خوب، مشکلی با اونا ندارم.


نظرات 3 + ارسال نظر
مهرنووش چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 23:04 http://khurshidejavedan.blogsky.com

امم.بنظرت این روزای عادی و خوددارتر شدنت بخاطر این نیس احیانا شاید داری تغییر میکنی؟؟؟

شاید! خوب آدمها هی تغییر می کنن و هی تغییر ایدئولوژوی و جهان بینی می دن!

نیسا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 12:02 http://nisa.blogsky.com

من یک چندماهیه به این نتیجه رسیدم، واقعا همه ایراد دارند و من همه را با ایراد می پذیرم ولی نمیشه جلوی سفید شدن موها را گرفت، درونمون را که نمی تونیم گول بزنیم. ولی زدن هر حرفی در جای خود فوق العاده عالیست. من هنوز در این مورد مشکل دارم. کوچولوی شیرین زبون را ببووووس.

مریم سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 10:02 http://40years.blogsky.com

سلام
خسته نباشی ، خدا رو شکر که خوبی و آرومی ، البته به نظرم روی یک خط ممتد هستی در حال حاضر که به قول خودت بد هم نیست .
درسته از آدمها نباید إمامزاده ساخت ، هر کسی یه گوشه ی کارش ایراد داره . خودش می دونه و خدای خودش .
یه زمان اینا قبول و باورش برام سخت بود ، ولی در جریان سفید کردن موها :) اینقدر از این ضد و نقیض ها دیدم که منتظر هر کاری از هر کسی هستم :) حتی خودم

سلام مریم عزیز!
خط ممتد رو درست اومدی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.