خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

برای همه عزیزان جانم شادی رقم بزن!

پنج شنبه سر میز ناهار ، تو خونه جوگندمی،  وقتی داشتیم از خاطرات روزهای سرکار سه تایی -با نرگس- حرف می زدیم، جوگندمی گفت: به خدا اون روزها جزو عمرمون حساب نمیشه! بس که خوش گذروندیم! نرگس گفت: تازه مث تراکتورم کار می کردیم! واقعا همین جور بود! همش بدو بدو و استرس ممیزی داشتیم اما یه جور عجیبی با هم خوش بودیم!

هی خاطره با هم ورق زدیم! خوب بود! اون روزم فکر کنم جزو عمرم حساب نشد، تو خونه گل گلیِ صورتیِ جوگندمی!

نرگس رو ده سالی میشد که ندیده بودم! همون نرگس، بی ذره ای تغییر! چقدر ما همدیگرو دوست داشتیم! چقدر من خیلی از لحظه های شیرینمو از کنار نرگس بودن دارم!

جوگندمی برای من یعنی سفره عقد و یه دسته میخک صورتی مینیاتوری که وقتی وارد محضر شدم دیدم! طفلی چقدم گشته بود اون روز برام رز صورتی پیدا کنه و آخرش به میخک صورتی رضایت داد!

جوجه داره با یه دختر دو ساله جدا میشه! همه داریم تو پارک تنیس جمع میشیم یکم حالشو عوض کنیم! یکی دو ساعتم بخنده، یکی دو ساعت از حجم غمش کم میشه!


چقدر لحظه خوب ساختن راحته و ما تنبلی می کنیم توش! چقدر این کنار هم ساعتی سرکردن می تونه آدم رو به وجد بیاره و معطلش می کنیم!


پ.ن: کسی می دونه یه آباژور فانتزی و گل گلی و خوشگل رو از کجا میشه خرید؟! کم کم دارم به فکر ساختش می افتم!


نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 23:07

https://www.instagram.com/p/BEwKlyUqlT9/?taken-
by=vijehnashr

آباژور فانتزی

ممنونم!

دلربا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:59

چه خوبه که با دوستات ساعتی خوش بودی..طفلی جوگندمی..براش ازخدا روزای خوب ارزو میکنم..

مرسی دلربا! فکر کنم منظورت جوجه بود البته!

نیسا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:17 http://nisa.blogsky.com

خوشحالم که میهمانی خوش گذشته. آرزو می کنم همیشه شاد و خرم باشی.

آمین نیسا! انشالا برای همه شادی های کوچیک و بزرگ قطار بشه!

سپیده چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:53 http://otagheaabi.blogsky.com

به نظرم تو میلاد نور یکی دو تا فروشگاه گل گی خوب هست.

مرسی سپیده! چه خوب حتما سر می زنیم!

آوا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:23

آباژور مدرس ورودی هفت تیر اون چند تا مغازه ها تقریبا سر خیابون مشاهیر به سمت هفت تیر پر آباژور گل گلی یا لاله زار بعد از برلن به سمت جمهوری

مرسی اوا- می نویسم نشانی رو تا برم!

مریم سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:04 http://40years.blogsky.com

سلام سرن جان خوشحالم که بهت خوش گذشته و سرحالی .

سلام مریم! ممنون عزیز!

نرگس سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 16:13 http://azargan.blogsky.com

سلام عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته .اگر بری تو بورس لین کارها اگر تهران هستی تو خ ستارخان هست تو خ لاله زار هم میتونی پیدا کنی

سلام عزیزم! البته تموم مغزه های لوستر ستارخان رو گشته و چیزی یافت نشد. اما اگه لاله زارم همون سبکه که نرم بهتره! نه اینکه بد باشن اما به خونه ما اصلا این سبک ها نمیاد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.