خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

همون دشتی که آهو...


پنج شنبه طلوع صبح که زد با پسرم و خانواده برادر بزرگه رفتیم یه سفر دو روزه! همه چیزش مث باقی سفرها بود جز یه قسمتش!

این بارمن هم   یک اولین بار رو با پسرم تجربه کردم! اولین باری که با هم یه گله آهو دیدیم تو کوه! برادرزاده ها اینقدر نزدیک شده بودند به گله که من هی می گفتم الان یکیشون رم می کنه میاد سمتشون! اما انگار زیاد حس امنیتشونو مختل نکردیم!

دیدن یه گله آهو که از بین صخره ها جست و خیز می کردن، دیدن کبک ها، و کَل ها خیلی برای پسرم شگفت انگیز بود! با دهن باز و چشم های گشاد شده نگاهشون می کرد و گاهی هم می گفت: اِه! مامان ببیت!(ببین)

دنیا چه چیز هایی که قراره  به پسرم نشون بده! کاش همش مث دیدن آهوها باشه براش!

نظرات 7 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 17:16 http://meghan.blogsky.com

ای کاش چیزهای خوب خوب ببینه همیشه پسر...

من از حیوونا می ترسم، هیچ وقت نمی تونم از دیدنشون اونقدری که مردم لذت می برن لذت ببرم...

آمین!
منم از گربه می ترسم! اما خوب سعی می کنم پسر جان نفهمه که بهش منتقل بشه!

فاطمه باران دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:13

کاش همیشه زیبایی ها به چشمشون بیاد کاش بتون از زیبایی های دنیا لذت ببرن و کاش بدون ترس برن تو دل طبیعت
سرن جان این طبیعت اگه نزدیک تهرانه بگو منم پسرم رو ببرم نشون بدم با دیدن این مناظر تجربه های خوبی کسب میکنند
گل پسر از طرف من یه ماچ محکم بکن

فاطمه باران عزیز! ما گله آهو ها رو نزدیکی روستای پرور دیدیم! فکر کنم با یه سفر یه روزه بتونین برین! ضمن اینکه آب و هوای خوبی هم داره!

سرسبزی دشت پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 08:11

سلام سرن جان خوبی عزیزم همیشه به گردش ارزو دارم بهترین چیزها رو خدا برای فرزندت در نظر گرفته باشه.

سلام!
آمین!

دلربا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 13:25

سلام عزیزم.خوبی...نوشته هات به ادم روح میده...حس کردم اون دشت وگله اهو رو...گیلانشاه راببوس

سلام؛
سپاس از تعریفت دلربا!
بوسیدمش

مریم دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 23:47 http://marmaraneh.blogfa.com

امیدوارم دنیا قشنگترینهایش را جلوی چشمان پسرکت قرار بده.

آمین!

نیسا یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 12:36 http://nisa.blogsky.com

همیشه به سفرهای خوب.
یک گله آهو. خیلی برام جالب بود. جای منم خالی بود برای عکاسی از اون لحظه های ناب.
شاد باشی دوست خوبم.
ضمنا "مامان ببیت" را حسابی بوسش کن.

مرسی عزیزم!
اگه دوست داشتی بهت آدرس بدم یه سفر یه روزه با همسر برید! دیدنشون خیلی کیف داشت!
چشم حتما!

مریم یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 09:12 http://40years.blogsky.com

سلام
ان شالله همیشه شاد باشی با گل پسر . و فکر می کنم مادر چه نقش بزرگی داره بین دریچه ی چشم فرزند و دنیای بیرون ارتباط درستی برقرار کنه . سعی کن همیشه زیبایی ها و شادی ها رو نشونش بدی تلخی ها و ناکامی ها ، گر چه اون ها هم بخشی از زندگی هستن ، ولی وقتی یاد گرفت شادی ها رو ببینه ، تلخی ها رو بهتر تحمل خواهد کرد . ان شالله که تلخ کامی هیچوقت نباشه !
نظر قبلی م واسه پست قبل ظاهرا ثبت نشده !

سلام مریم عزیزم!
تمام سعیم اینه که دنیا رو تلطیف شده بهش نشون بدم. آدم برای دیدن تلخی ها تا آخر عمر فرصت داره! فرصت برای دیدن زیبایی رو نباید از دست داد.
عزیزم؛ من کامنتی نداشتم برای پست قبل که تایید نکرده باشمش!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.