خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است
خاکستر و بانو

خاکستر و بانو

نام وبلاگ برگرفته ازنام یکی از اشعارشمس لنگرودیِ عزیز است

تمام راه یک آبنبات پرتقالی در دست داشت!

طبق قرار مادر و پسریمون امروز رو رفتیم گردش دوتایی!

ولیعصر گردی کردیم! توی مغازه ها جنس لباس ها را لمس کردیم؛

شکوفه های درختان بلوارکشاورز را دوتایی دیدیم؛

جوانه ها را؛ خانه های قرمز پرندگانی که روی یکی دوتا درخت وسط بلوار به شاخه های کهنسالشان نصب شده بودند؛

ده تا ده تا، سنگفرش شمردیم؛ 

توی یه کتابفروشی راه رفتیم و دنبال یک کتاب گشتیم؛

خیابان نادری را به پسرم نشان دادم و نشانی یک دوست را؛

بعد روی یک نیمکت کمی نشستیم!

داریم تمرین می کنیم با هم از الان تا بعدها که بزرگتر شد، بعضی روزها بی دلیل برویم و راجع به بدیهی ترین و واضح ترین چیزها حتی، حرف بزنیم. حرف های مادر پسری!



نظرات 9 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 01:42

برنامه ای که من با پسر م داشتم، تا سن راهنمایی،اون زمان من اونو میبردم گردش،حالا پسر م سالی یکی دو بار من رو میره با خودش سفر.

خدا براتون نگهش داره! معلومه که خیلی قدردانه!

طاهره پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 01:41

برنامه ای که من با پسر م داشتم، تا سن راهنمایی،اون زمان من اونو میبردم گردش،حالا پسر م سالی یکی دو بار من رو میره با خودش سفر.

مریم سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 08:38 http://40years.blogsky.com

کجایی عزیز ما

هستم مهربون!

نیسا یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 00:46 http://nisa.blogsky.com

چقدر رومانتیک بود لذت بردم، خوش بحال پسرت با این مامان فرهیخته اش.

ووووووووووووه! من چه کیفی کردم از این تعریف نیسا! فرهیخته!

سر سبزی دشت شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 09:31

الهی خاله قفون ابنبات پرتغالیت از طرف من محکم ببوسینش و بهش بگین خیلی دوستش دارم.

ممنون سر سبزی دشت! بوسیدمش

سر سبزی دشت شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 07:44

امیدوارم که همیشه در کنار همسر و فرزندت روزهای خوبی داشته باشید و همیشه لحظات مادر و فرزندی شاد وخوشی با هم داشته باشید و مادر وپسری خوش بگذرونید.

سپاس از محبت بی کرانت

مهرگان جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 15:57

چه خوب.....

په پو چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 12:19 http://www.aski-ewin.blogsky.com

خوش به حال حال و هوای مادر پسریتون!!!

نوبت تو هم میشه په پو جان!

مریم چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 07:02 http://40years.blogsky.com

تا باد چنین بادا ...
برنامه ریزی واسه یه ارتباط دو طرفه ی طولانی مدت عاطفی که بعدها خیلی می شه ازش برای تربیت و جهت دهی درست زندگی گل پسر استفاده کرد .
خیلی مهم هست این ارتباطی که داره شکل می گیره .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.